V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nippanapaa jos sunnuntaina avattu - jos aiemmin ni ei!
Jos ei haise ekä näytä pilaantuneelta ja jääkaappi kylmällä ni ehkä voisin käyttää vielä. Sanotaan että neljä päivää säilyy avattuna valmis tuote kylmässä, nyt ollaan hivenen yli jos su avattu.
Alkuperäinen kirjoittaja täh??:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nippanapaa jos sunnuntaina avattu - jos aiemmin ni ei!
Jos ei haise ekä näytä pilaantuneelta ja jääkaappi kylmällä ni ehkä voisin käyttää vielä. Sanotaan että neljä päivää säilyy avattuna valmis tuote kylmässä, nyt ollaan hivenen yli jos su avattu.
miksei pakkauksissa sitten kerrota, että säilyvät avattuna niin ja niin kauan? kuten maitotölkeissä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja täh??:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nippanapaa jos sunnuntaina avattu - jos aiemmin ni ei!
Jos ei haise ekä näytä pilaantuneelta ja jääkaappi kylmällä ni ehkä voisin käyttää vielä. Sanotaan että neljä päivää säilyy avattuna valmis tuote kylmässä, nyt ollaan hivenen yli jos su avattu.
miksei pakkauksissa sitten kerrota, että säilyvät avattuna niin ja niin kauan? kuten maitotölkeissä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaks pussinjämää on, toinen avattu la ja toinen su. Eikö tosiaan säily? Kyllä meillä voileipäkinkkuja syödään pidempään....
Alkuperäinen kirjoittaja se kokinretale:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaks pussinjämää on, toinen avattu la ja toinen su. Eikö tosiaan säily? Kyllä meillä voileipäkinkkuja syödään pidempään....
Ja kannattaa sitten käyttää pussi kerrallaan eikä avata turhaan toista pussia ja jättää lojumaan kaappiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja se kokinretale:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaks pussinjämää on, toinen avattu la ja toinen su. Eikö tosiaan säily? Kyllä meillä voileipäkinkkuja syödään pidempään....
Ja kannattaa sitten käyttää pussi kerrallaan eikä avata turhaan toista pussia ja jättää lojumaan kaappiin![]()
Tai nakata pakastimeen jos jää yli.
Mun mielestä niissä lukee, että säilyy 2-3 vrk abvattuna. Ainakin jonkun merkkisissä. Nopeasti alkavat haisemaan, leikkeleet säilyy vähän paremmin.