Voiko niskalihasten jumitus aiheuttaa korvaoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heidi"

Vieras
Lähinnä paineen tunnetta ja matalaa naksutusta?

Entä haitata syvään hengitystä? Ei oo tunnetta että happi loppuisi mutta ihan kuin ei saisi vedettyä henkeä ihan loppuun asti.
Myös selkälihakset on kipeänä.

Kyllä voi aiheuttaa. Kävin ihan kuulokokeissakin, kun toinen korva on vuosia ollut tukossa ja tuntuu, etten kuule kunnolla ja humisee tai naksuu välillä jotenkin. Kuulin kuitenkin ihan hyvin ja korvalääkäri veikkasi, että pahasta niska-hartiajumista johtuisi. Muutenkin on samoja oireita kuin sinulla. Johtuu itselläni hampaiden narskutuksesta ja päänsärky on kaverina myös päivittäin. Purentakisko ei auta jne.

[QUOTE="jep";29828693]Kyllä voi aiheuttaa. Kävin ihan kuulokokeissakin, kun toinen korva on vuosia ollut tukossa ja tuntuu, etten kuule kunnolla ja humisee tai naksuu välillä jotenkin. Kuulin kuitenkin ihan hyvin ja korvalääkäri veikkasi, että pahasta niska-hartiajumista johtuisi. Muutenkin on samoja oireita kuin sinulla. Johtuu itselläni hampaiden narskutuksesta ja päänsärky on kaverina myös päivittäin. Purentakisko ei auta jne.[/QUOTE]

Mulla on toi niska prakannu jo pitkään, mutta nyt vasta tullut noita korvaoireita.
Ja vaan tuohon vasempaan korvaan, niska siltä puolelta tosi juntturassa.

Mä kyllä saan apua tuosta purentakiskosta, ei naama enää puudu.

mulla helpompia oireita, auttaa kun itse hieroo kaikkein kipeimmästä kohtaa, niin jo korvassa helpottaa, myös päänsärky monesti niskaperäinen. vielä paremmin lähtee kun ottaa hieromisen jälkeen buranan, yleensä yhdellä pärjää, eli tosi lieviä ovat mulla oireet, toivottavasti sulla Heidi lähtee paranemaan päin, fysioterapia varmasti auttaisi jos löydät hyvän, niskavaivoihin ei kovin moni ft ole häävi, mutta kokeilemalla kyselemällä suosituksia löytyy.

Yhteistyössä