Ahdistuneita äitejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iiris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iiris"

Vieras
Minulla on taas pahempi aika tämän ahdistuksen kanssa ja kyselenkin täältä kohtalotovereita, joilla myös ahdistusta. Miten te fyysisesti koette oireita ahdistuksessa?
Minulla tuntuu ihan kamalalta, kuin happi loppuisi ja höngin vähän väliä, kuin kala kuivalla maalla. Pitää henkäistä oikein syvään, että saa jotenkin tarpeeksi happea.
Välillä on semmonen epätodelline, sekava olo. Toimin ihan normaalisti, mutta tuntuu sekavalta.
Tuntuu, että ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä, eikä huvitakkaan oikein.
Just saan pakolliset kotityöt tehtyä.
Olen ottanut oxaminia välillä, kun ihan kamalalta tuntuu.
Miten jaksatte asian kanssa? Tuntuu, että ite on aivan loppu tämän kamalan murehtimisen kanssa. Huolehdin siis myös aivan kamalasti omasta terveydestäni.
Toivottavasti, joku jaksaisi vaihtaa ajatuksia aiheesta!

Itselläni ei nyt ole niin pahana. Mutta aiemmin ahdistus on oireillut sellaisesti, että olen tosissaan luullut sairastavani astmaa. Siis niin kuin paino olis rintakehän päällä, henki ei kulje, tuntuu ahtaalta. On saattanut tulla hyperventilaatiota, eli ylihengittämistä ja kasvoja alkanut pistellä.
Ja epätodellinen olo kans. Tuntunut siltä kuin en tavallaan olisi paikalla, vaikka olenkin. Ja pää pökkerössä. Ja yleinen levoton ja ahdistunut olo.

täällä yksi ahdistunut äiti.=(
minulla tulee syövän ja sairauksien pelko aina päälle,kun olen tarpeeksi ahdistunut. sitten olen
kuolemassa heti jos jostain olen kipeä.=( olen elänyt tätä jo 9v välillä enemmän ja välillä vähemmän. enkä ole kuollut vaikka olen syövän sairastanut päästä jalkoihin.=) j
rankkaa tämä on enkä osaa sanoa mitään keinoa millä ahdistusta helpottaisi kun en siihen keinoa ole itsekkään löytänyt. eniten ahdistus minulla tulee kun olen paljon yksin lasten kanssa ilman aikuisten seuraa. eli yritän aina keksii tekemistä kun ahdistus tulee päälle. joskus auttaa joskus on semmonen olo ettei jaksa yksinkertaisesti tehdä mitään ja vaipuu synkkyyteen.

Yhteistyössä