Voiko niska-hartiajumi pyörryttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jumi"

Vieras
Eli onko kenelläkään ollut niska-hartiaseutu ihan jumissa? Minkälaisia oireita teillä oli? Olioko huimausta tai pyörrytystä?

Minulla on niskassa ja kallonpohjassa sekä lavoissa ihan hirveän kipeitä kohtia sormin painaen. Korvat suhisevat, ja välillä huimaa. Voiko korvaoiret ja huimaus johtua niskoista?

No kertokaa kaikkein oudoimmat oireenne jumeista johtuen..?

Mulla on yläkroppa totaalisen jumissa+hieman huono ryhti, pää "liian edessä"+tämän lisäkis leuat löysät ja purentavirhe ja oireet
-toispuoleinen kasvokipu (välillä)
-"kireä" kaula
-pala kurkussa (välillä)
-huimaus, päänsärky, korvat humisee
-nielemishankaluuksia joskus
-yleinen jumitus
-kädet kipeet ja puutuvat
-leijuva olo
-huono olo, väsymys (välillä)
ym kaikkea mahollista

Voiko tämä kaikki mielestänne johtua "vain" noista yllämainituista vioista??

kyllä voi ja mulla oli oireita jos jonkinlaisia ja niin pahoja että ihan pikalähetteellä neurolle mentiin ja melkein ambulanssilla päivystykseen kun luultiin kasvohermohalvaukseksi.

Jos menet kiropraktikolle niin älä anna naksauttaa niskoja. tai ainakaan juuri neurologit eivät tätä suosittele..

[QUOTE="piipi";30112907]kyllä voi ja mulla oli oireita jos jonkinlaisia ja niin pahoja että ihan pikalähetteellä neurolle mentiin ja melkein ambulanssilla päivystykseen kun luultiin kasvohermohalvaukseksi.

Jos menet kiropraktikolle niin älä anna naksauttaa niskoja. tai ainakaan juuri neurologit eivät tätä suosittele..[/QUOTE]

Millaista mahtaa olla "melkein ambulanssilla meno" ?

No kertokaa kaikkein oudoimmat oireenne jumeista johtuen..?

Mulla on yläkroppa totaalisen jumissa+hieman huono ryhti, pää "liian edessä"+tämän lisäkis leuat löysät ja purentavirhe ja oireet
-toispuoleinen kasvokipu (välillä)
-"kireä" kaula
-pala kurkussa (välillä)
-huimaus, päänsärky, korvat humisee
-nielemishankaluuksia joskus
-yleinen jumitus
-kädet kipeet ja puutuvat
-leijuva olo
-huono olo, väsymys (välillä)
ym kaikkea mahollista

Voiko tämä kaikki mielestänne johtua "vain" noista yllämainituista vioista??

Minultakin löytyy useampi noista oireista

Kyllä voi, itellä imetysaikana meni niska hartia seutu niin lukkoon, että pyörryin kaksi kertaa ja toisella kerralla niin pahast, i että kaaduin naamalleni ja hammas meni huulesta läpi :/ kannattaa varaa aikaa ja saada jumit auki ite oon käyny jumien takia omt terapeutilla ja apu on tullu jo ekalla kerralla.

Yhteistyössä