Voiko niska olla jumissa ilman että sitä särkee?? Pyörryttää,kädet puutuu,epätodellinen ja leijuva olo päässä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jebulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jebulis"

Vieras
Kävin hierojalla joka sanoi että niska on syvältä jumissa.Tämän hieronnan jälkeen päätä särki oudosti viikon ja olo oli aivan kamala. Ihan kun olisi ollut humalassa 24/7 pyörrytti,näkö oli sumea,kädet on puutuneet ja voimattomat aamulla,alaselkää särki eikä 1g panadol edes auttanut tuohon. Tänään vähän parempi päivä jo mutta silti jotenkin hutera ja hassu olo päässä.

voiko tämä kaikki siis olla siitä että niska on jumissa vaikka ei ole kipeä? Ja eikös hieronnan kuuluisi helpottaa eikä vain pahentaa asiaa?

Voisi olla paikallaan joku särkylääke tai kipusalva tai rentouttava lääke kuurina. Sen jälkeen sitten venyttelyä ja jumppaa ja hierontaa. Nyt kun se niska on noin jumissa, venyttely ja hieronta voi vain pahentaa sitä.

Mulla oli juuri tuollaisia oireita, kun eka kerta todettiin jännitysniska. Olin tuolloin 19-vuotias. Pelkäsin ihan kauheasti, että on jotakin vakavampaa, mutta sitä se vain oli. Oireet voivat tosiaan olla kauheat. Tänä kesänä jouduin taas saikulle samoista oireista. Olen kärsinyt jännitysniskasta 33 vuotta.

Yhteistyössä