J
jätä se mies rauhaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä sitä naista haukut, eihän se ole tehnyt mitään väärin? Voihan se olla että jotain pientä ihastumista oli ilmassa jo silloin kun olitte yhdessä, mutta jos mies kuitenkaan ei sua pettänyt vaan halusi eron ja sitten myöhemmin meni yhteen sen työkaverinsa kanssa, niin eihän sua kohtaan mitään vääryyttä ole tehty. On tietysti tosi ikävää, että mies jätti sut yksin lasten kanssa, mutta kyllä jokaisella on oikeus lähteä parisuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja jätä se mies rauhaan!:eli anna olla. tollasesta "neutraalista" se alkaa...tiedän kokemuksesta. eksällä yhteisiä työmatkoja työkaverinaisen kanssa ja olivat kaksin toimistolla, siis ainoat työntekijät. sit mies kertoi, et olivat matkalla palaveriin toiseen kaupunkiin poikenneet miehen äidin luona. äiti oli kysynyt, onko heidän välillään jotain. tämän kertoi mies itse minulle. vakuutteli, että ei sekä äidilleen että minulle. mies myös mielellään otti tämän naisen koiraa meille hoitoon ja ihmetteli, kun minä en niin innokas ollut. lopulta mies halusi erota ja muutaman kk päästä erosta ilmoitti tavanneensa tämän ei meillä mitään ole- naisen kapakassa. nyt ovat naimisissa. että näin ne neutraalit työkaverit toimii...mies viettää mukavaa elämää tämän lapsettoman naisen kanssa ja minä huolehdin neljästä lapsestamme. mies tapaa lapsia joka toinen viikonloppu. minä huolehdin muun ajan 24/7. että mulle turha tulla selittään mitään näistä ei meillä mitään ole-jutuista. toivon todella, että akka on maho lehmä ja suhde vielä joskus kariutuu.
Siis munko pitäis uskoa, että heillä ei mitään siellä matkoilla ja töissä ollut ennestään? heh heh. äitinsäkin oli jotain pannut merkille, kun asiaa kysyi. kyllä sellaisen ulkopuolinen huomaa. mies vain oli olevinaan fiksu ja halusi ensin erota. miksi vitussa mun pitäis hyväksyä asia? se nainen oli olemassa, vietti aikaansa työpäivän eli 8 tuntia mieheni kanssa, kävi jopa miehen äidillä yhteisellä palaverimatkalla. milloin työkaverit on alkaneet käymään toistensa äideillä?