voiko mulla olla maksuhäiriömerkintä tietämättäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla oli hm tili, jota lyhensin joka kuukausi. Sitten muutettiin ja ilmoitin hennesille uuden osoitteen. Laskut kuitenkin jostain syystä menivät vanhaan osoitteeseen enkä koskaan saanut, ja siinä kun oli kaikkea hommaa niin paljon niin en tosiaan tajunnut rueta soittelemaan minkään hm laskun perään. kun lopulta tilin muistin, se oli mennyt perintään. Maksoin koko tilin perimiskuluineen pois ja asia oli ok.
Nyt tilasin uudestaan hm vaatteita tilille, niin sain lapun että eivät voi myydä luotolle mulle. Mitään maksuhäiriöerkintälappua en ole kyllä saanut, että luottotietojen PITÄISI olla kunnossa. Voiko tuon lapun saada vain siksi että viimeeksi en maksanut tiliä ajallaan? Aika epäreilua, kun laskujen vanhaan osoitteeseen meneminen oli aunperinkin hennesin oma vika....Empä sitten tilaa heiltä enää.

sä oot heidän omalla mustalla listalla.

itse jouduin jonkun kirjapainon mustalle listalle, kun olen ollut heidän 2 kirjakerhossa ja eronnut niistä jokaisesta. sitten kun olisin liittynyt johonkin lasten kerhoon tuli viesti että en voi liittyä kun olen aiemmin eronnut kerhoista (lueteltuna eroamispäivät listana).

mitään en jättänyt koskaan maksamatta, mutta kun peruutin useammin kuin ostin niin eivät katsoneet minua hyödylliseksi jäseneksi uuteenkaan kerhoon.

No kyllä siitä maksuhäiriömerkinnästä olis tullut sulle ilmoitus. Luultavasti sä oot nyt merkattuna H&M:n omaan rekisteriin asiakkaana, joka ei maksa laskujaan eli siks eivät myy.

Yhteistyössä