O
Opiskelemaan?
Vieras
Mulla on 75 opintoviikkoa suoritettuna eräästä amk-koulutuksesta. Muistaakseni ne olivat tuolloin vielä opintoviikkoja. Nuo ov:t sisältävät silloiseen koulutukseen kuuluneen työharjoittelun kokonaan.
Nyt huomasin, että tuota koulutusta järjestettäisiin monimuotokoulutuksena ja aikataulullisesti mun olisi ehkä mahdollista suorittaa koulutus loppuun koska pääpaino opiskelussa olisi etäopiskelussa.
On kuitenkin niin, että olen tässä välissä hankkinut toisen alan koulutuksen ammattikoulussa ja teen tuota työtä. Voisinko silti tehdä tuota työtä ja sen ohessa suorittaa tuo koulutuksen? Jos saisin edes osan opiskeluista hyväksilukuna vanhoilla kursseilla ja työharjoittelulla. Jos koko harjoittelua ei hyväksiluettaisi, niin voisinhan tehdä työharjoittelua sitten vaikka kun olen lomalla töistä. Vapaiden järjestäminen opiskelun takia on periaatteessa vain järjestelykysymys.
Nyt huomasin, että tuota koulutusta järjestettäisiin monimuotokoulutuksena ja aikataulullisesti mun olisi ehkä mahdollista suorittaa koulutus loppuun koska pääpaino opiskelussa olisi etäopiskelussa.
On kuitenkin niin, että olen tässä välissä hankkinut toisen alan koulutuksen ammattikoulussa ja teen tuota työtä. Voisinko silti tehdä tuota työtä ja sen ohessa suorittaa tuo koulutuksen? Jos saisin edes osan opiskeluista hyväksilukuna vanhoilla kursseilla ja työharjoittelulla. Jos koko harjoittelua ei hyväksiluettaisi, niin voisinhan tehdä työharjoittelua sitten vaikka kun olen lomalla töistä. Vapaiden järjestäminen opiskelun takia on periaatteessa vain järjestelykysymys.