Voiko mies suuttua tälläsestä?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ovat isolla porukalla lähössä lappiin ja me ollaan ainut pari jolla on lapsi.Minä en halua lähteä vauvan kanssa sinne,koska ne reissut on saunomista ja rilluttelua mökissä.Meillä olisi oma mökki,mutta en halua siellä vauvaa hoitaen venata kun mies tulee kaasussa nukkumaan sit sinne ja iltaa en jaksa istua vauva sylissä känniläisten juttuja kuunnellen.
Päätin että en lähde vauvan kanssa,menee mies kavereiden kanssa.Se suttui mulle asiasta ja lähtee sinne mulle suuttuneena ilmeisesti.
Mitä mieltä?

Mitäpä sitä. Jos haluaa erota riidoissa reissun ajaksi niin omapa on asiansa. Muistutan vaan, että koskaan ei tiedä, milloin näkee toisen viimeisen kerran...

No, suuttuahan voi mistä vaan ;)

Mutta ei ehkä tuosta olisi tarvinnut. Sama kai se on istutko kotona vauvan kanssa ilman miestä vai lapin mökissä.

Tosin mä lähtisin mukaan ja ulkoilisin vaavin kanssa lapin upeissa maisemissa :)
Mutta ymmärrän täysin senkin ettet halua lähteä.

Minä ymmärrän miestäsi. Hän varmasti haluaa sinut mukaan ja miettii, että miten jaksat yksin lapsen kanssa kotona! Siellä hän voi auttaa vauvan hoidossa eikä hänen tarvitse murehtia miten jaksat yksin. Minä olisin lähtenyt kiljuen vauvan kanssa Lappiin!!! Ihanaa vaihtelua ja vauvahan nukkuu paljon, joten ihana olisi siellä luonnossa vaunutella!

Ei nuo miehet aina tajua kattoa asioita muiden kannalta! Siinäpä lähtee suuttuneena, tuskin jaksaa enää olla suuttunu ku kotio tulee. Tai jos on niin anna olla, ei sillä oo syytä olla suuttunu!

Mikset anna vauvaa hoitoon, ja mene itsekin?

Mut en oikein ymmärrä miksi ukko suuttui, luulis että ois mielissään kun ei muija ja vauva tule mukaan. Minä ainakin olisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.

siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.

siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.

Onpas kertakaikkiaan outo epeli se sun miehes! :xmas:

Jos lähtisitte mukaan niin voisit sinäkin päästä viihteelle. Jätät vauvan parina iltana miehen hoitoon ja pääset itsekin hiukan irrottelemaan. Olisin lähtenyt vauhdilla!

höm no pitäskö mun sit lähteä sinne?!!! hitsit ku haluisin niin olla vauvan kaa kahestaan kotona.Ärsyttää ku se suuttu tosta ihan kunnolla...jauhaa vaan et kyllä muitten mammat on lähössä..mut herra ei tajua sitä mun kannalta kun on vauva matkassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:

Onpas kertakaikkiaan outo epeli se sun miehes! :xmas:

Kyllä minun mies olisi myös tuollaisesta pettynyt ja suuttunutkin. Siellä kun kumpikin pääsisi rentoutumaan ja meillä kun tilaisuuksia ei usein tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Jos lähtisitte mukaan niin voisit sinäkin päästä viihteelle. Jätät vauvan parina iltana miehen hoitoon ja pääset itsekin hiukan irrottelemaan. Olisin lähtenyt vauhdilla!

ei suostuis hoitaan vauvaa ku haluaa ite ryypätä siks just en lähtis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
höm no pitäskö mun sit lähteä sinne?!!! hitsit ku haluisin niin olla vauvan kaa kahestaan kotona.Ärsyttää ku se suuttu tosta ihan kunnolla...jauhaa vaan et kyllä muitten mammat on lähössä..mut herra ei tajua sitä mun kannalta kun on vauva matkassa.

Paljonko vauvalla on ikää? Minusta oli ihana päästä vauvan kanssa kotoa pois joksikin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

ei suostuis hoitaan vauvaa ku haluaa ite ryypätä siks just en lähtis.

tekisit selväksi, että esim. kaksi päivää hän hoitaa vauvaa. Ilman mutinoita. Muuten et lähde.

jos mä oisin siellä mukana, jonku kaverin mammana vaikka, niin pitäisin sulle ja vauvalles seuraa!
oletko varma, että niien kavereittenne naiset haluaa myös ryypätä joka päivä? Oisko niistä sulle seuraa ku miehet rellestää?

Yhteistyössä