A
ap
Vieras
siellä ei olla montaa päivää,pitää miettiä tänää ois kyl lähtö.Kait joku mammoista vois pitää seuraa,mut ei jaksais kattoo sitä äijien touhua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos saat miehen lupaamaan, että sun ei tarvi olla yksin vauvan kanssa mökissä, eikä toisaalta kattella toisten ryyppäämistä ja kännissä oloa, niin lähde ihmeessä. Jos mies pystyy tuon lupaamaan ja pitämäänkin, niin teillä tulee olemaan kivaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.
siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos saat miehen lupaamaan, että sun ei tarvi olla yksin vauvan kanssa mökissä, eikä toisaalta kattella toisten ryyppäämistä ja kännissä oloa, niin lähde ihmeessä. Jos mies pystyy tuon lupaamaan ja pitämäänkin, niin teillä tulee olemaan kivaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.
siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Voihan sitä suuttua ihan mistä vain, mutta ymmärrän kyllä hyvin sinun ratkaisusi, etenkin kun et mitenkään ollut estämässä miehesi lähtemistä.