Voiko mies suuttua tälläsestä?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.

siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.
Jos saat miehen lupaamaan, että sun ei tarvi olla yksin vauvan kanssa mökissä, eikä toisaalta kattella toisten ryyppäämistä ja kännissä oloa, niin lähde ihmeessä. Jos mies pystyy tuon lupaamaan ja pitämäänkin, niin teillä tulee olemaan kivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Mä en olisi edes alunperin ollut tekemässä lähtöä vaan suoraan sanonut miehelle että saa kaikella ilolla mennä yksin.

siis tein ihan aluksi selväksi et en halua pien vauvan kanssa lähteä sinne koska muistan millasia ne reissut on...mies vaan ei uskonu vaan oletti et kyl mamma sit lähtee kun h-hetki koittaa.
Kun oikeesti haluan hoitaa lasta kotona ja ilman sitä ryyppäystunnelmaa mikä siellä yleensä on.Sanoin miehelle et lähtee vaan ilman mua vois tehä sille ihan hyvää vaan päästä näistä kotiympyröistä vähänks aikaa niin ei herraa sekään miellytä kun tahtoo meijät väkisin mukaan.
Jos saat miehen lupaamaan, että sun ei tarvi olla yksin vauvan kanssa mökissä, eikä toisaalta kattella toisten ryyppäämistä ja kännissä oloa, niin lähde ihmeessä. Jos mies pystyy tuon lupaamaan ja pitämäänkin, niin teillä tulee olemaan kivaa!

pitää yrittää.Kiitti!

Älä laske muiden mammojen varaan. Ennen lapsiakaan en tuollaisilla reissuilla olisi jaksanut ottaa huomioon muiden lapsia. Saati sitten kun omistaan hetkeksi pääsee. Kun lapsetonkin harvoin lomailee niin haluaa nauttia rinteistä, porukasta, sidukasta ja ravintoloista.

Kotiin jäänyt. Ainakin jos etukäteen ei ole miehen kanssa sovittu, että pääsisin rinteeseen, hiitelemään yms.

Ei meillä vaan suuttuis, mutta saattais jonkun päivän päästä epäillä, että itelläni ois jotain muuta meneillään, kun tavallisesti en kyllä suostuisi päästämään pitkäksi aikaa tollaseen reissuun yksin. Tiiän hänen ja kavereidensa tempauksista ihan liiaksi. :|

Sinne ei ilmeisesti muita lapsia ole tulossa sitten? Ehkä mä olen itsekäs mutta jos lähtisin reissuun ilman muksuja ja reissu on luonteeltaan aikuisten reissu niin en edes haluaisi että muutkaan ottaa lapsia mukaan :ashamed: mä en haluais kuunnella muiden lasten kitinää/itkua kun ei tarvitsis omienkaan kuunnella B)

Ja toisaalta mua ei sais omien muksujen kanssa tommoselle reissulle kirveelläkään mukaan :kieh: joten ymmärrän hyvin miksi haluat jäädä kotiin =)

Toisinsanoen anna ukon suuttua ja nauti olosta kotona jos se tuntuu parhaimmalle ratkasulle SUN mielestä =)

Yhteistyössä