Voiko miehet oikeesti olla niin tyhmiä et jos nainen on laitoshuoltaja niin se on goodbye!

  • Viestiketjun aloittaja Laitoshuoltaja
  • Ensimmäinen viesti
Laitoshuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25530320:
Herranjestas, siullahan on varsin arvostettava ammatti =) Se ei ole missään nimessä VAAN. Ollaan VAAN ilman teitä viikko niin kahlataan paskassa :D
Kiitos,harvemmin kukaan kiittelee! En mä ajattele itse että VAAN mutta tuntuu että kaikki muut ajattelee niin ja nyt kun toi mies jonka kanssa juttelin oli niin ihmeellinen niin tuli mieleen et jos olin sen mielestä VAAN laitoshuoltaja ja siksi homma tyssäs.No ehkä se sitten tyssäs johonki muuhun,en vaan keksi et mihin.
 
Miä
Kiitos,harvemmin kukaan kiittelee! En mä ajattele itse että VAAN mutta tuntuu että kaikki muut ajattelee niin ja nyt kun toi mies jonka kanssa juttelin oli niin ihmeellinen niin tuli mieleen et jos olin sen mielestä VAAN laitoshuoltaja ja siksi homma tyssäs.No ehkä se sitten tyssäs johonki muuhun,en vaan keksi et mihin.
Ole kuule ylpeä itsestäsi, miä ainakin arvostan todella paljon teitä vaan siivoojia :D Jos se sen miehen puolelta siihen tyssäsi niin et menettänyt mitään =) Ja jos joku vähättelee tuota siun ammattia niin hanki parempia ystäviä, prkl :hug:
 
Laitoshuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25530430:
Ole kuule ylpeä itsestäsi, miä ainakin arvostan todella paljon teitä vaan siivoojia :D Jos se sen miehen puolelta siihen tyssäsi niin et menettänyt mitään =) Ja jos joku vähättelee tuota siun ammattia niin hanki parempia ystäviä, prkl :hug:
Kuten sanottu,ennen häpesin nyt en enää.Saan tehdä itse työni suunnittelun ja muutenkin olla itse oma pomoni(vaikka onhan mulla pomo) mutta siis silleen et ite teen ja suunnittelen hommat,onhan mulla ohjeet miten toimia mutta saan säveltää niitä mieleni mukaan.
 
Kiitos,harvemmin kukaan kiittelee! En mä ajattele itse että VAAN mutta tuntuu että kaikki muut ajattelee niin ja nyt kun toi mies jonka kanssa juttelin oli niin ihmeellinen niin tuli mieleen et jos olin sen mielestä VAAN laitoshuoltaja ja siksi homma tyssäs.No ehkä se sitten tyssäs johonki muuhun,en vaan keksi et mihin.
Sinä sentään teet sen rahan eteen tuottavaa työtä vaikka käsittääkseni lähes saman rahan saa persettä sohvalla makuuttamalla.
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
----
Kärjistetysti voisi sanoa, että koulutetuilla on yleensä avarampi maailmankatsomus ja pystyvät keskustelemaan teoreettisella tasolla syvällisemmin tietyistä asioista, riippuen tietysti koulutusalasta. Ammattikoulun käyneillä se oma sivistys jää henkilön itsensä kiinnostusten varaan, kun kurssit ovat mitä ovat. Sinällään ymmärrän kyllä, että haetaan kumppania suunnilleen saman koulutustason omaavien parista. Ihan pienetkin seikat, kuten tekstin taso, voi ruveta ärsyttämämään siinä toisessa ja karsia seurustelukumppaneista esim. kielioppia taitamattomat. Varsinkin alussa, kun tutustutaan vasta pinnallisesti.
 
"Kati"
Opiskellessani yliopistossa olin osa-aikatyössä marketin kassalla. Kaupassa kävi säännöllisesti eräs mies; kovin treenattu ja ilmeisesti monen mielestä komea (minusta hän ei nyt ollut mitenkään erityinen). Kerran baarissa tämä mies tuli juttusille ja pahoitteli kovasti sitä että olen vain kaupan kassa. Olin kuulemma nätti ja olisin "tosi jees muuten", mutta se työpaikka. Tämä tyyppi itsekin opiskeli yliopistossa silloin, ei siis ollut vielä itsekään missään kovapalkkaisessa/arvostetussa ammatissa. En viitsinyt kertoa hänelle että minäkin olin opiskelija, kunhan vaan kuuntelin pokkana sitä alentuvaa pahoittelua. Se oli aika koomista ja kaveri niin täynnä itseään. Ja tällä miehellä ei siis ollut minulle mitään muuta asiaa kuin ilmoittaa, että muuten olisin hänelle kelvannut.
 
"Kati"
Opiskellessani yliopistossa olin osa-aikatyössä marketin kassalla. Kaupassa kävi säännöllisesti eräs mies; kovin treenattu ja ilmeisesti monen mielestä komea (minusta hän ei nyt ollut mitenkään erityinen). Kerran baarissa tämä mies tuli juttusille ja pahoitteli kovasti sitä että olen vain kaupan kassa. Olin kuulemma nätti ja olisin "tosi jees muuten", mutta se työpaikka. Tämä tyyppi itsekin opiskeli yliopistossa silloin, ei siis ollut vielä itsekään missään kovapalkkaisessa/arvostetussa ammatissa. En viitsinyt kertoa hänelle että minäkin olin opiskelija, kunhan vaan kuuntelin pokkana sitä alentuvaa pahoittelua. Se oli aika koomista ja kaveri niin täynnä itseään. Ja tällä miehellä ei siis ollut minulle mitään muuta asiaa kuin ilmoittaa, että muuten olisin hänelle kelvannut.
 
Patu Kakkiainen
jos naisella ei oo just sitä kroppaa, tai sitä ammattii, tai niit pystytissei, tai niit prnohäbärerit... tai whatever!

Onko se ammatista kiinni?

Hankkikaa elämä.
 
"vieras"
[QUOTE="Kati";25530708]Opiskellessani yliopistossa olin osa-aikatyössä marketin kassalla. Kaupassa kävi säännöllisesti eräs mies; kovin treenattu ja ilmeisesti monen mielestä komea (minusta hän ei nyt ollut mitenkään erityinen). Kerran baarissa tämä mies tuli juttusille ja pahoitteli kovasti sitä että olen vain kaupan kassa. Olin kuulemma nätti ja olisin "tosi jees muuten", mutta se työpaikka. Tämä tyyppi itsekin opiskeli yliopistossa silloin, ei siis ollut vielä itsekään missään kovapalkkaisessa/arvostetussa ammatissa. En viitsinyt kertoa hänelle että minäkin olin opiskelija, kunhan vaan kuuntelin pokkana sitä alentuvaa pahoittelua. Se oli aika koomista ja kaveri niin täynnä itseään. Ja tällä miehellä ei siis ollut minulle mitään muuta asiaa kuin ilmoittaa, että muuten olisin hänelle kelvannut.[/QUOTE]

Itse olen törmännyt samaan ongelmaan tosin käänteisesti. Kaikki miehet eivät pitäneet siitä, että opiskelin DI:ksi... :D
 
[QUOTE="vieras";25530916]Itse olen törmännyt samaan ongelmaan tosin käänteisesti. Kaikki miehet eivät pitäneet siitä, että opiskelin DI:ksi... :D[/QUOTE]

arvaas miks. deeiit on yleensä hieman onnettomia tavallisissa käytännönasioissa. :D
 
Keittiönoita
En pidä mitenkään yllättävänä, vaikka olisikin goodbye. Onhan siitä tehty jo sekä Suomessa että maailmalla tutkimuksia, että ihmiset valitsevat nykyisin puolisoikseen kutakuinkin saman verran tienaavia. Tutkimusten mukaan tämä on yksi keskeinen syy tuloerojen kasvuun. Lääkäri nai toisen lääkäri tai juristin eikä enää sairaanhoitajaa tms kuten vielä muutama vuosikymmen sitten. Yhä useammin parisuhteissa myös odotetaan, että perheen menot jakaantuvat suht tasan puolisoiden kesken eikä olla halukkaita laskemaan elintasoa sen vuoksi, että toinen tienaa merkittävästi vähemmän kuin toinen. Toki on vielä ihmisiä, jotka ovat valmiita kantamaan päävastuun perheen toimeentulosta, mutta yhä useampi toivoo, että sen vastuun voi puolittaa.
 
Kärjistetysti voisi sanoa, että koulutetuilla on yleensä avarampi maailmankatsomus ja pystyvät keskustelemaan teoreettisella tasolla syvällisemmin tietyistä asioista, riippuen tietysti koulutusalasta. Ammattikoulun käyneillä se oma sivistys jää henkilön itsensä kiinnostusten varaan, kun kurssit ovat mitä ovat. Sinällään ymmärrän kyllä, että haetaan kumppania suunnilleen saman koulutustason omaavien parista. Ihan pienetkin seikat, kuten tekstin taso, voi ruveta ärsyttämämään siinä toisessa ja karsia seurustelukumppaneista esim. kielioppia taitamattomat. Varsinkin alussa, kun tutustutaan vasta pinnallisesti.

Ei se kuule koulutus ton takana ole, vaan ihan itse ihmiset. Tietyn tyyppiset kouluttavat itseään, toiset enemmän, toiset vähemmän.

Ja tyhmää ja mustavalkoista ajatella että ei olisi lukuisia poikkeuksia olemassa. Laitoshoitaja voi olla vaikka miten älykäs ja tietävä ihminen.
 
"vieras"
mua taas hämmästyttää se et toi asia on vielä jollekin yllätys. Tottakait se on turnoff, kuka nyt jonkun parkettikosmetologin haluaisl. Ne on just sitä sakki joiden mielestä toi Vicky Pollard vai mikä lie on hauska. On ihan täyttä tuskaa keskustella joidenkin moukkien kanssa.
 
"vieras"
Olen törmännyt samaan todella usein.

Kerran matkalla tutustuimme mukavan oloiseen pariskuntaan. Juttelimme niitä näitä ja päätimme mennä drinkille kuppilaan. Jossain vaiheessa pariskunnan mies kysyi mitä teen työkseni. Vastasin olevani laitoshuoltaja.
Se hiljaisuus, joka pöytään laskeutui. Olisi kuullut hiuksenkin putoavan lattialle.
Tämän jälkeen jutustelu oli pariskunnan puolelta vaivaannuttavaa ja töksähtelevää...:(
 
[QUOTE="vieras";25531478]mua taas hämmästyttää se et toi asia on vielä jollekin yllätys. Tottakait se on turnoff, kuka nyt jonkun parkettikosmetologin haluaisl. Ne on just sitä sakki joiden mielestä toi Vicky Pollard vai mikä lie on hauska. On ihan täyttä tuskaa keskustella joidenkin moukkien kanssa.[/QUOTE]

ei se tehty työ moukkaa näköjään tee.
 

Yhteistyössä