Voiko miehet ja naiset olla vain ystäviä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";25183817]Jos mies on homo.[/QUOTE]

Todennäköisesti naisen "homo"ystävä on bi. Ja useimmat naisten "homo"kaveritkin saavat enemmän naista kuin useimmat heterot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25183889:
On mulla ystäviä ketkä on miehiä.
Samoin. Ja kun itse ihan varmasti tietää, ettei koe mitään seksuaalista tai romanttista näitä ystäviä kohtaan vaikka toki ystävänä heitä kovasti rakastaakin, on kovin vaikea uskoa, että samanlainen tilanne olisi kaikille muille mahdoton.
:)
 
Noh, jos tässä nyt pitää olla ihan tositosirehellinen niin minulla on ystäviä, jotka ovat miehiä, ja joita kohtaan en ole koskaan tuntenut mitään muuta. Mutta en menisi kenestäkään käsi Raamatulla vannomaan, ettei toiseen suuntaan ole missään vaiheessa ollut mitään tunteita. Plausible.
 
  • Tykkää
Reactions: tripod
[QUOTE="mies";25183876]Höpö höpö.[/QUOTE]

Mä en usko millään matematiikalla, että yhdellä parhaista ystävistäni olisi minkäänlaisia muita kuin toverillisia tunteita mua kohtaan. Eikä mulla ihan varmasti ole sellaisia tunteita häntä kohtaan. Samoin mieheni ja hänen lapsuudenystävänsä ovat oiva esimerkki siitä, että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista.
 
"eee"
Samoin. Ja kun itse ihan varmasti tietää, ettei koe mitään seksuaalista tai romanttista näitä ystäviä kohtaan vaikka toki ystävänä heitä kovasti rakastaakin, on kovin vaikea uskoa, että samanlainen tilanne olisi kaikille muille mahdoton.
:)
Mullakin on useita miespuolisia ystäviä, ja voin kyllä satavarmasti sanoa, ettei mulla ole mitään romanttisia tunteita heitä kohtaan. Mutta en menisi vannomaan, etteivätkö nämä miehet silti voisi kokea fyysistä vetoa minua kohtaan. Uskon, että osa hyvinkin saattaa kokea tällaista. Siksi en usko täysin platoniseen miehen ja naisen väliseen ystävyyteen.
 
"mies"
Mä en usko millään matematiikalla, että yhdellä parhaista ystävistäni olisi minkäänlaisia muita kuin toverillisia tunteita mua kohtaan. Eikä mulla ihan varmasti ole sellaisia tunteita häntä kohtaan. Samoin mieheni ja hänen lapsuudenystävänsä ovat oiva esimerkki siitä, että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista.
Naurattaa, kun naiset yrittävät todistella kuinka miehet eivät koe naisiin minkäänlaista vetoa ja ovat vain kavereita. Oletteko te ennen olleet miehiä, kun tiedätte tämän asian 100% varmasti? :D
Ja joo, ei kai sitä vaimolle kerrota, että vaikka tätä rakastaa, niin kaverinaiset ovat myös kiinnostavia. Ei terve ihminen, edes vaimoaan rakastava mies, laput silmillä kulje.
 
[QUOTE="eee";25183921]Mullakin on useita miespuolisia ystäviä, ja voin kyllä satavarmasti sanoa, ettei mulla ole mitään romanttisia tunteita heitä kohtaan. Mutta en menisi vannomaan, etteivätkö nämä miehet silti voisi kokea fyysistä vetoa minua kohtaan. Uskon, että osa hyvinkin saattaa kokea tällaista. Siksi en usko täysin platoniseen miehen ja naisen väliseen ystävyyteen.[/QUOTE]

Noh minä voin vannoa Mikan puolesta ettei hän tunne moista vetoa minua kohtaan. Samoin ainakin yhden muun miespuolisen ystävän kohdalla.
:)
 
[QUOTE="mies";25183965]Naurattaa, kun naiset yrittävät todistella kuinka miehet eivät koe naisiin minkäänlaista vetoa ja ovat vain kavereita. Oletteko te ennen olleet miehiä, kun tiedätte tämän asian 100% varmasti? :D
Ja joo, ei kai sitä vaimolle kerrota, että vaikka tätä rakastaa, niin kaverinaiset ovat myös kiinnostavia. Ei terve ihminen, edes vaimoaan rakastava mies, laput silmillä kulje.[/QUOTE]

Itseasiassa uskon, että monella terveellä miehellä ja naisella on paljonkin suhteita vastakkaisen sukupuolen edustajiin ilman että tuntevat seksuaalista vetoa näitä kohtaan; vanhempiinsa, lapsiinsa, sisaruksiinsa ja läheisiin ystäviinsä.
:)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä