Höpö höpö.Höpö höpö. Kyllä voi.
Samoin. Ja kun itse ihan varmasti tietää, ettei koe mitään seksuaalista tai romanttista näitä ystäviä kohtaan vaikka toki ystävänä heitä kovasti rakastaakin, on kovin vaikea uskoa, että samanlainen tilanne olisi kaikille muille mahdoton.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25183889:On mulla ystäviä ketkä on miehiä.
Mullakin on useita miespuolisia ystäviä, ja voin kyllä satavarmasti sanoa, ettei mulla ole mitään romanttisia tunteita heitä kohtaan. Mutta en menisi vannomaan, etteivätkö nämä miehet silti voisi kokea fyysistä vetoa minua kohtaan. Uskon, että osa hyvinkin saattaa kokea tällaista. Siksi en usko täysin platoniseen miehen ja naisen väliseen ystävyyteen.Samoin. Ja kun itse ihan varmasti tietää, ettei koe mitään seksuaalista tai romanttista näitä ystäviä kohtaan vaikka toki ystävänä heitä kovasti rakastaakin, on kovin vaikea uskoa, että samanlainen tilanne olisi kaikille muille mahdoton.
Mutta hotsitatko sä sitä?Helposti. Mulla on yksi miespuolinen ystävä joka on ihan huipputyyppi, mutta ihan vain siis puhtaasti kaverina.
Hän ei hotsita mua lainkaan millään muulla, kuin kaverillisella tasolla
Naurattaa, kun naiset yrittävät todistella kuinka miehet eivät koe naisiin minkäänlaista vetoa ja ovat vain kavereita. Oletteko te ennen olleet miehiä, kun tiedätte tämän asian 100% varmasti?Mä en usko millään matematiikalla, että yhdellä parhaista ystävistäni olisi minkäänlaisia muita kuin toverillisia tunteita mua kohtaan. Eikä mulla ihan varmasti ole sellaisia tunteita häntä kohtaan. Samoin mieheni ja hänen lapsuudenystävänsä ovat oiva esimerkki siitä, että miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista.
Katsoitko tuon videon?Helposti. Mulla on yksi miespuolinen ystävä joka on ihan huipputyyppi, mutta ihan vain siis puhtaasti kaverina.
Hän ei hotsita mua lainkaan millään muulla, kuin kaverillisella tasolla
Tuskin. Mutta vaikka hotsittaisinkin, niin ei se muuta sitä faktaa että me ollaan ja tullaan aina olemaankin vain ja ainoastaan kavereitaMutta hotsitatko sä sitä?
Ja olisitte vähän enemmänkin, mikäli vain antaisit miehelle vinkin.Tuskin. Mutta vaikka hotsittaisinkin, niin ei se muuta sitä faktaa että me ollaan ja tullaan aina olemaankin vain ja ainoastaan kavereita