Voiko mesen osoiteluetteloon ilmestyä itsestään nimiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä vaimo

Vieras
Tää on jatkoa tuohon mun puheluloki tiedusteluun...

Eli mun miehen meseen oli ilmestynyt kolmen naisen yhteystiedot/nimet. Väitti, ettei tiedä, mistä ne on tulleet, ettei ole antanut omia yhteystietoja noille naisille eikä edes tunne noita naisia.

Onhan hänen täytynyt vähintäänkin hyväksyä noiden naisten mese-kutsut? Ja antaa oma osoitteensa noille naisille?

Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä vaimo:
Onhan hänen täytynyt vähintäänkin hyväksyä noiden naisten mese-kutsut? Ja antaa oma osoitteensa noille naisille?

Näin, eli siis joko tai. Joko hän on hyväksynyt heidät tai sitten on antanut osoitteensa heille ja he ovat hyväksyneet hänet.

Jos mies ei ole antanut sähköpostiosoitettaan noille naisille, eikä osoite ole julkisesti missään näkyvillä, ei nuo naiset olisi voineet itse hakeutua miehen mesekavereiksi? Eli miehen on ollut pakko antaa osoite niille?

ei voi ilmestyä tyhjästä. jos miehes meseossu on ollu jossain päin netissä näkyvillä ni se on mahdollista että joku hänet on meseensä lisännyt hänen tietämättään mutta siltikin miehesi on täytynyt hyväksyä kyseiset henkilöt voidakseen keskustella heidän kanssaan. jos joku lisää miehesi meseen hänen tietämättään ne eivät näy hänen meseystävälistassaan ilman hänen hyväksyntää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos mies ei ole antanut sähköpostiosoitettaan noille naisille, eikä osoite ole julkisesti missään näkyvillä, ei nuo naiset olisi voineet itse hakeutua miehen mesekavereiksi? Eli miehen on ollut pakko antaa osoite niille?

Juu joko se toinen on lisännyt tai sitten miehes, ei muuten näy sähköpostiosotteet siä noin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No ei tosiaan ihan mitä vaan kannata uskoa, vaikka miehesi sinua mitä ilmeisemmin tyhmänä pitääkin.

(potkaise minunkin puolestani)

Tältä minustakin tuntuu, että pitää mua ihan tyhmänä. Kun en oikeastikkaan HALUA uskoa, että se on tehnyt jotain pahaa... Perkele.

Näin on.

Näin on.

Vittu.

Ei siis sulle, Ruusa, vaan mun miehelle. Miksi sen pitää pilata kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
osoitteen voi kaivaa jostain mutta listalle ei pääse jos niitä ei erikseen hyväksy...

Eli se jostain kaivaminen tarkoittais jotain miehen tuttua, koska osoite ei ole esillä missään nettisivulla. Eikä edes sellainen, jonka voisi helposti itse päätellä, ainakaan kolme eri ihmistä sattumoisin päättelemässä itse mieheni osoitetta, ei mene läpi. Nyt menee vaikeaksi mun elämä, ei JAKSAIS tällaista paskaa nyt.

Hei kuule.

Ei se välttämättä ole yhtään mitään vakavaa.

Mutta... toi valehtelu kuulostaa ikävältä.

*halaus*

No se. En kestä valehtelua. Siis sehän on päivänselvää, että on valehdellut. Siihen on jokin syy. Tuon puhelulokin (josta toisessa ketjussa kyselin) ja tän mesejutun lisäksi on pari muutakin tilannetta, että mies väittää mustaa valkoiseksi ja mun on pakko uskoa, tai muuten menee perhe hajalle. Meillä on kuitenkin lapsia.

Näin on.

Vittu.

Tua noin...en sitä sun edellistä viestiäs varmaan oo lukenu mut mitä pahaa siin o jos miehelläs on mesetuttuja? :o

Kurja tilanne.

Toisaalta mä kyllä ymmärrän, että sailailee, jos olettaa, ettet pitäisi, vaikkei kyseessä olisi mitään juttelua kummempaa. (tosin ne puhelut eivät enää vain siihen viittaa)

No, toivottavasti saatte asiat selviksi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

Näin on.

Vittu.

Tua noin...en sitä sun edellistä viestiäs varmaan oo lukenu mut mitä pahaa siin o jos miehelläs on mesetuttuja? :o

Kyllä vähän ihmetyttää, jos ilmestyy sellaisia naispuolisia mesetuttuja, joita en tunne ja joista itse väittää, ettei tiedä, ketä ne on.

En nyt tarvi tähän mitään vitun saarnoja vapaista parisuhteista, meidän parisuhde ei ole vapaa eikä pettämistä sallita, ei fyysistä eikä henkistä. En mäkään käy arvostelemaan muiden vapaampia parisuhteita, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.

Näin on.

Vittu.

Kyllä vähän ihmetyttää, jos ilmestyy sellaisia naispuolisia mesetuttuja, joita en tunne ja joista itse väittää, ettei tiedä, ketä ne on.

En nyt tarvi tähän mitään vitun saarnoja vapaista parisuhteista, meidän parisuhde ei ole vapaa eikä pettämistä sallita, ei fyysistä eikä henkistä. En mäkään käy arvostelemaan muiden vapaampia parisuhteita, mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.

Anteeksi vain, ei tarkoitukseni ollut vittuilla. Kuten sanoin en tiedä koko tarinaa...eli tosta jostain puhelinjutusta josta mainitsit. Mietin vain tuota että jos ihminen haluaa jostain syystä jutella ihan ventovieraan kanssa jostain niin onko se kauhean paha asia? Eri asia on sitten jos ihan petturuutta epäilee mutta en näe pahana vaikka juttukamuja oiskin.Mutta oot oikeassa, kukin tyylillään.

Anteeksi vain, ei tarkoitukseni ollut vittuilla. Kuten sanoin en tiedä koko tarinaa...eli tosta jostain puhelinjutusta josta mainitsit. Mietin vain tuota että jos ihminen haluaa jostain syystä jutella ihan ventovieraan kanssa jostain niin onko se kauhean paha asia? Eri asia on sitten jos ihan petturuutta epäilee mutta en näe pahana vaikka juttukamuja oiskin.Mutta oot oikeassa, kukin tyylillään.

Meillä on molemmilla omiakin tuttuja ja kavereita, mutta kumpikin tietää näistä ihmisistä. Jos mulle ilmaantuis miehelleni tuntemattomien miesten osotteita/puhelinnumeroita johonkin, olis haloo melkoinen. Meillä on näin.

mies pitää sua tyhmänä valehtelee sulle ummet ja lammet. puhelimen loki ei tyhjene itekseen ja meseen EI voi ilmestyä uusia nimiä ilman että miehesi on hyväksnyt heidät ja yleensäkin se oma ositekkin hänen on täytynyt antaa!!

Näin on.

Vittu.

KYLLÄ HAISKAHTAA JOS MIES MUKA KIELTÄÄ KAIKEN JA VÄITTÄÄ NIIDEN TULLEEN SINNE ITEKSEEN!! JOS SIINÄ EI OLISI MITÄÄN JA MIEHEN OMATUNTO OLISI PUHDAS NIIN KYLLÄ SE VOISI REHELLISESTI ASIAN KERTOA JA SIINÄ TUSKIN SITTE OLISI MITÄÄN PAHAA., MUTTA SELVÄÄ VALEHTELUAHAN TUO ON!!

sun "on pakko uskoa, muuten menee perhe hajalla"? En käsitä. Sä siis loppujen lopuksi kuitenkin sitten annat miehen valehdella ja nielet valheet? Kiukuttelet sitten täällä palstalla ja kotona kaikki jatkuu entiseen malliin? Sori, jos multa on jäänyt jotain olennaista ymmärtämättä.

KYLLÄ HAISKAHTAA JOS MIES MUKA KIELTÄÄ KAIKEN JA VÄITTÄÄ NIIDEN TULLEEN SINNE ITEKSEEN!! JOS SIINÄ EI OLISI MITÄÄN JA MIEHEN OMATUNTO OLISI PUHDAS NIIN KYLLÄ SE VOISI REHELLISESTI ASIAN KERTOA JA SIINÄ TUSKIN SITTE OLISI MITÄÄN PAHAA., MUTTA SELVÄÄ VALEHTELUAHAN TUO ON!![/quote]

Ehkä just sen takia yrittää sanoa noin ku tietää et on sama sanoa mitä vaan ni ei uskota. Eli jos mies ois kertonu että on vaikka bongannu kyseiset leidit netissä ja jutellu niitä näitä ni oisko ollu uskottavaa? Yritti siis livahtaa tilanteesta.
En puolustele ukkoa mutta tätä se netti teettää. Yhellä ja toisella on ns. salaista juttuseuraa netin kautta oli se sitten ihan puhtaasti ystävyyttä tai nettiseksiä. Mutta en kans ymmärrä miks ap vaivaa moisella päätään jos kuitenkin nielee kaiken siksi ettei perhe hajoa? Parempi sitte että ei kaivele miehensä puhelintietoja eikä muutakaan.

Yhteistyössä