A
ahdistus
Vieras
Olen ollut jo pitkään ailahtelevainen. Päivä voi alkaa hienosti, mutta ei tarvi olla isokaan juttu kun hermoan ja ahdistun. stressin sietokyky on olematon. negatiivisia yllätyksiä en kestä, voivat aiheuttaa suurta ahdistusta/ puran kiukun äänekkäästi miehelle huutamalla. suuret omantunnon tuskat heti sen jälkeen, mikä vain lisää ahdistusta. lannistun helposti,että jään töistäkin kotiin. mikään ei sillä hetkellä tunnu miltään. olen huomannut kun iloisiakin asioita tapahtuu niin minussa ei nykyään herätä iloa kun aiemmin. olen turta.
tuntuu että menen olen joko tooodella hyvällä tuulella tai ihan pohjalla. riidan aikana tulee usein itsetuhoisia ajatuksia ja koko maailma tuntuu kaatuvan niskaan. pinna usein kireällä, en osaa järkeillä asioita vaan räjähdän pienistä. asiat huolettavat paljon. mies on mahtava, lapset on mahtavia. mun pää tekee mulle kepposia, mikä hankaloittaa perhe elämäämme suuresti. muita ongelmia ei ole.
mies väittää kiven kovaan että en todellakaan täytä masentuneen tunnus merkkejä kun kykenen työhön ja olen myös iloinen. asenteessa on vaan parantamisen varaa. itsestä kun tuntuu etten enää hallitse tätä, olen ihan vuoristorataa koko nainen. en syö hormoniehkäisyä, kun se vielä lisäsi tätä.
voiko masentunut olla ajoittain iloinen ?
anteeksi vuodatus, tämä kyllä hieman helpotti
tuntuu että menen olen joko tooodella hyvällä tuulella tai ihan pohjalla. riidan aikana tulee usein itsetuhoisia ajatuksia ja koko maailma tuntuu kaatuvan niskaan. pinna usein kireällä, en osaa järkeillä asioita vaan räjähdän pienistä. asiat huolettavat paljon. mies on mahtava, lapset on mahtavia. mun pää tekee mulle kepposia, mikä hankaloittaa perhe elämäämme suuresti. muita ongelmia ei ole.
mies väittää kiven kovaan että en todellakaan täytä masentuneen tunnus merkkejä kun kykenen työhön ja olen myös iloinen. asenteessa on vaan parantamisen varaa. itsestä kun tuntuu etten enää hallitse tätä, olen ihan vuoristorataa koko nainen. en syö hormoniehkäisyä, kun se vielä lisäsi tätä.
voiko masentunut olla ajoittain iloinen ?
anteeksi vuodatus, tämä kyllä hieman helpotti