Voiko mammaksin ovistikkuihin luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikuttelija

Vieras
Voiko noihin netistä tilattuihin ovulaatiotesteihin luottaa? Itse olen tilannut mammaksilta noita one step- liuskatestejä. Viime kierrossa kyllä viiva lähti vahvistumaan, mutta täysin yhtä vahvaa viivaa en saanut tikkuun. Täällä on jotakin puhetta ollut, että ei kannattaisi luottaa... Miten on, luotatteko te? Mikä mielestänne paras ovistesti? :)

Mie luotan, vaikka vielä ei oo tärpännyt.. viime alkusyksystä käytin niitä ovulaatiotestejä ja sain positiivisen tuloksen joka kerta.. nyt sit pitkästä aikaa taas tilasin niitä.. tietysti pitää hommailla tuolla makkarinkin puolella hartaasti, vaikka testi näyttäisi negaa..

Joskus olen tikutellut, en suosittele Mammaksin testejä. Ovis tuli varmasti (ultralla todettu) mut tikut ei näyttäneet mitään.Lääkäri tosin sanoi ettei niitä ovistestejä kannata kauheesti tehdä, kaikilla naisilla LH-taso ei nouse niin korkeelle et näkyis testeissä. Ja riittää että puuhastelee joka toinen päivä kierron puolivälin paikkeilla.Mene ja tiedä.
Itse en oo enää testaillut, ehkä kannattais, ekaa yritetään edelleen... :ashamed:

Kiitos vastauksista! Olen noita Fertest ovistikkuja ainakin prismassa huomannut... Muutama päivä sitten olin jo ostamassa niitä, mutta sitten en kuitenkaan ostanut. On jotenkin menny luottaminen niistä mammaksin tikuista, kun monestikkin tullu semmonen "sotkuinen" viiva siihen testiin... Ehkäpä käyn prismassa asioimassa ;)

Olen käytnyt mammaksin liuskatestejä, enkä saa mitään selvä niistä. Käytnkin nykyään Clearbluen digitaalista. On hieman kallis, mutta varma tulos. Hinta noin 35 ?/7 päivää eli 5 ? tulee päivälle hintaa. Mulla on riittänyt yksi paketti 1,5 kiertoo ja joskus oon heti ekalla bongannut.

Eli taas yksi, joka ei mammaksin tikkuihin luota. Äh, ja minä tyhmeliini olen niillä epätoivoisesti tikutellut ;) Taidan nakata ne metsään ja ostaa "kunnon" tikkuja!

Yhteistyössä