on se oksettavaa kateltavaa ku painuu ihrojen väliin ne bikinit. käytä edes sellaista uimatoppia jos et uikkareita vi laittaaAlkuperäinen kirjoittaja noh:Minä verhouduin tänään bikineihin: 174 cm ja 94 kiloa.... Jos joku katsoo niin katsokoon. Mitä ois pitänyt päälle laittaa vai pitäiskö olla läskeineen vain varjossa, piilossa?
Käytätkö bikineitä?Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mä oon, 173 cm ja vaaka näytti aamulla 107
Et ole lihava.Alkuperäinen kirjoittaja viera:itse en never kehtais! 162cm ja 68kg
käytän. eiks oo kamalaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytätkö bikineitä?Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mä oon, 173 cm ja vaaka näytti aamulla 107
No kun ei ne mee sinne ihrojen väliin. Kuntoilen paljon, joten en ihan plösö ole. Käytän sopivan kokoisia (xlnt-mallisto) bikineitä. Ei kukaan ainakaan kuiskutellut tai tuijottanut yhtään! Ja mulla on kauniit, isot rinnat, joten niitä kehtaa ainakin esitellä =) Ja onhan se ruskettunut läski paljon kauniimpaa kuin vitivalkoinen läski ;-DAlkuperäinen kirjoittaja vieras:on se oksettavaa kateltavaa ku painuu ihrojen väliin ne bikinit. käytä edes sellaista uimatoppia jos et uikkareita vi laittaaAlkuperäinen kirjoittaja noh:Minä verhouduin tänään bikineihin: 174 cm ja 94 kiloa.... Jos joku katsoo niin katsokoon. Mitä ois pitänyt päälle laittaa vai pitäiskö olla läskeineen vain varjossa, piilossa?
Ei ollekaan =) Itse olen se äskeinen 174cm ja 94 kiloinen. Ei mua hävetä!Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:käytän. eiks oo kamalaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytätkö bikineitä?Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mä oon, 173 cm ja vaaka näytti aamulla 107
Kaikki ei käyt' niitä kamalia naru bikinejä joissa juuri ja juuri nännin peittävät laput edessä pöksyistä sitten puhumattakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on se oksettavaa kateltavaa ku painuu ihrojen väliin ne bikinit. käytä edes sellaista uimatoppia jos et uikkareita vi laittaaAlkuperäinen kirjoittaja noh:Minä verhouduin tänään bikineihin: 174 cm ja 94 kiloa.... Jos joku katsoo niin katsokoon. Mitä ois pitänyt päälle laittaa vai pitäiskö olla läskeineen vain varjossa, piilossa?
;-DAlkuperäinen kirjoittaja jes:Näinkö sen pitäisi olla: Lihavien (kaikki yli 40 kiloiset pituudesta riippumatta) pitää olla varsinkin helteillä piilossa ja pukeutua pitkäihihaisiin tunikoihin ja muihin telttoihin. Suositeltavaa on mitä peittävämpi asustus, ettei rumenna muiden maisemia eikä toisten esteettinen silmä kärsi. Villatakki on hyvä myös kesällä, koska se peittää vielä paremmin kuin a-linjainen tunika. Rannalle menoa ei kannata ajatellakaan muuta kuin omalla mökillä tai syrjäisillä korpilammilla, jossa seurana on vain itikat. Tervetuloa lihavat syksyllä takaisin, kun ilma viilenee!
todellakin olen, sanohan sen jo painoindeksikin!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Et ole lihava.Alkuperäinen kirjoittaja viera:itse en never kehtais! 162cm ja 68kg
Huh, hyvä. Mä oon kattonu nyt tota suurinta pudottajaa ja ihmettelen kun olen samoja kokoja kun ne emännät mutta en mä oikeesti oo niin läskin näkönene ne on hillittömiä!!! Ehkä urheilulla on osaa asiaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ollekaan =) Itse olen se äskeinen 174cm ja 94 kiloinen. Ei mua hävetä!Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:käytän. eiks oo kamalaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytätkö bikineitä?Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mä oon, 173 cm ja vaaka näytti aamulla 107