itse en never kehtais! 162cm ja 68kg En olisi edes uimapuvussa.
vaatteet päälle 03.07.2010 #26 Alkuperäinen kirjoittaja viera: itse en never kehtais! 162cm ja 68kg Click to expand... En olisi edes uimapuvussa.
Alkuperäinen kirjoittaja viera: itse en never kehtais! 162cm ja 68kg Click to expand... En olisi edes uimapuvussa.
vierailija 02.08.2018 #27 Joo, ei se ketään voi haitata. Itse olen 164cm ja 63kg (olen lihava koska mulla on mahassa, reisissä ja käsissä vielä läskiä ja kyllä olen laihduttamassa vielä) ja laitoin bikinit rannalle. Ei kukaan katsonut tuomitsevasti tai tullu mitään sanomaan.
Joo, ei se ketään voi haitata. Itse olen 164cm ja 63kg (olen lihava koska mulla on mahassa, reisissä ja käsissä vielä läskiä ja kyllä olen laihduttamassa vielä) ja laitoin bikinit rannalle. Ei kukaan katsonut tuomitsevasti tai tullu mitään sanomaan.
vierailija 02.08.2018 #28 Alkuperäinen kirjoittaja vaatteet päälle: Näytä alkuperäinen viesti En olisi edes uimapuvussa. Click to expand... Alasti parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja vaatteet päälle: Näytä alkuperäinen viesti En olisi edes uimapuvussa. Click to expand... Alasti parempi?
vierailija 02.08.2018 #29 Ei huolta että eksyisin läskeineni pilaamaan suomalaisten kesälomat. Riippurintani ovat meinaan sitä luokkaa, että sopivaa uima-asua ei tahdo löytyä.
Ei huolta että eksyisin läskeineni pilaamaan suomalaisten kesälomat. Riippurintani ovat meinaan sitä luokkaa, että sopivaa uima-asua ei tahdo löytyä.