Å Åsa Aktiivinen jäsen 19.03.2007 4 533 0 36 09.12.2008 #2 Kyllä mä olen käynyt, mutta saunan jälkee muista pukeutua lämpöisesti. kovassa kuumeessa sauna ei ole hyväksi, kun kehon lämpötila muutenkin korkea.
Kyllä mä olen käynyt, mutta saunan jälkee muista pukeutua lämpöisesti. kovassa kuumeessa sauna ei ole hyväksi, kun kehon lämpötila muutenkin korkea.
S sisukasmami Aktiivinen jäsen 17.01.2007 6 917 0 36 09.12.2008 #3 no mä kävin saunassa vaikak oli kuumetta 38,5 mutta kun palellutti niin vietävästi.....
C Cosmopolitan Aktiivinen jäsen 17.04.2005 8 967 0 36 09.12.2008 #4 Mun mielesta 37,5 ei ole kuumetta...Menisin saunaan.
Elämänlanka Aktiivinen jäsen 30.05.2005 1 570 1 36 09.12.2008 #5 Mulla jo 37,5 on kuumetta. Olen silloin todella sairas, petin pohjalla, enkä kyllä kykenisi saunaankaan menemään. On sellainen perussairaus, että jo puolen asteen kehon lämpötilan nousu tuntuu. Sauna, helle yms. ei ole minun juttujani.
Mulla jo 37,5 on kuumetta. Olen silloin todella sairas, petin pohjalla, enkä kyllä kykenisi saunaankaan menemään. On sellainen perussairaus, että jo puolen asteen kehon lämpötilan nousu tuntuu. Sauna, helle yms. ei ole minun juttujani.