Voiko lievässä kuumeessa (37,5) mennä saunaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeinen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla jo 37,5 on kuumetta. Olen silloin todella sairas, petin pohjalla, enkä kyllä kykenisi saunaankaan menemään. On sellainen perussairaus, että jo puolen asteen kehon lämpötilan nousu tuntuu. Sauna, helle yms. ei ole minun juttujani.
 

Yhteistyössä