voiko 10kk ikäisen laittaa ulos

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en ole kuumeista lasta ulkona nukuttanut, voin kyllä ite kuvitella miten ilkeetä ois olla kuumeisena ulkona. yleensä on nukahtanut kipeänä syliin keinutuoliin.

toivottavasti pian paranee!
 

Yhteistyössä