V vieras Vieras 27.09.2007 #1 nukkumaan, kun on vähän kuumeessa? pepusta mitattuna 38,2, normaalilämpö tuolla on 37,5
M Miracles Aktiivinen jäsen 26.04.2006 13 186 1 36 27.09.2007 #2 Kyllä minä laittasin jos ei sisällä nuku. (ja olen laittanutkin.. )
Ultramariini Aktiivinen jäsen 10.04.2006 33 025 -29 38 27.09.2007 #4 Voi. koska eihän tuolla ulkona vielä kovin kylmä ole.
kylmä nakki Aktiivinen jäsen 07.07.2006 16 967 11 38 27.09.2007 #5 mä en ole kuumeista lasta ulkona nukuttanut, voin kyllä ite kuvitella miten ilkeetä ois olla kuumeisena ulkona. yleensä on nukahtanut kipeänä syliin keinutuoliin. toivottavasti pian paranee!
mä en ole kuumeista lasta ulkona nukuttanut, voin kyllä ite kuvitella miten ilkeetä ois olla kuumeisena ulkona. yleensä on nukahtanut kipeänä syliin keinutuoliin. toivottavasti pian paranee!
Ruttojuuri Aktiivinen jäsen 28.08.2007 5 771 0 36 27.09.2007 #6 Olen vienyt jos on ollut vain lämpöä, varsinkin nuhaiset lapset, koska kostea ilma on helpottanut hengittämistä.
Olen vienyt jos on ollut vain lämpöä, varsinkin nuhaiset lapset, koska kostea ilma on helpottanut hengittämistä.