Voiko leivällä laihtua, vai mitä sitä söis...

...
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Eli jos olettas et päivä menis ruuan suhtee näin
aamupala, ei mitään kun en osaa syödä aamusin tai sitten ehkä se leipä vaikka se ruisnäkkäri.
ruoka ois sit samaa ku muukin perhe, kun ite teen ni ois se kiva syyä lämmintä ja pieni annos tassille ja salaattia paljon.
sit jos tekee mieli napostella niin raejuustoo/marjoja tai omenaa tms
jos toisen ruuan jätän väliin tai paistan vaikka munan tai pari ja illalla jotain tommosta pientä kans? Mut tää mehu on kyl ongelma kun meillä on pahaa vettä, onko se sit tosi paha jos teen tosi laimeeta mehukattia enneku taas saa oman puskan sadosta mehut tehtyä... vai pitääkö mun yrittää laittaa sitruunaa veteen et saan sitä juotua...
Lidlistä saa kivennäisvettä, hyvää on :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yyteri:
Jos leipä lihottais, pitäis mun olla aika läski, koska syön leipää päivässä 1-3
No 1 pala leipää päivässä ei ole kovinkaan paljon.
Moni ihan normaalisti syövä voi syödä vaikka 6 palaa leipää päivässä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Eli jos olettas et päivä menis ruuan suhtee näin
aamupala, ei mitään kun en osaa syödä aamusin tai sitten ehkä se leipä vaikka se ruisnäkkäri.
ruoka ois sit samaa ku muukin perhe, kun ite teen ni ois se kiva syyä lämmintä ja pieni annos tassille ja salaattia paljon.
sit jos tekee mieli napostella niin raejuustoo/marjoja tai omenaa tms
jos toisen ruuan jätän väliin tai paistan vaikka munan tai pari ja illalla jotain tommosta pientä kans? Mut tää mehu on kyl ongelma kun meillä on pahaa vettä, onko se sit tosi paha jos teen tosi laimeeta mehukattia enneku taas saa oman puskan sadosta mehut tehtyä... vai pitääkö mun yrittää laittaa sitruunaa veteen et saan sitä juotua...
Säännölliset ruoka- ajat! Parempi kun syö n. 3h välein pieniä annoksia niin pysyy nälkä aisoissa ja ei tule näitä hotkimiskohtauksia. Pysyy verensokeri tasaisena ja pinna paremmin. Toi sitruuna on hyvä idea! Se auttaa polttamaan rasvaa. Ja se että teet jotain pientä palstaillessa ei ole hölmöä! Siitä se lähtee! Sä ihan selkeesti alat ymmärtämään asian ja se on MAHTAVAA!!! Tsemppiä! :)
 

Yhteistyössä