K
"Kika"
Vieras
Hölmö kysymys, mut kysympä silti. Onko teistä ok ottaa lapsi mukaan alkoon?
Minusta on, mutta mitä mieltä te muut olette?
Minusta on, mutta mitä mieltä te muut olette?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voi hyvää päivää! miksei voisi? jätätkö lapsen yksin kotiin alkoreissun takia? vai vietkö kauppareissun ajaksi hoitoon oikein?
harvinaisen tyhmä kysymys...
Mun teinit ei tuu mielellään mun kanssa alkoon, harvoin mä siellä käynkään. Mutta teinit miettii sitä, että jos ne on mukana ja mä ostan vaikka sixpackin lonkeroa, niin kassan ei tartte sitä myydä, jos epäilee, että juoma on sille teinille eikä mulle.
Pienempinä noi on olleet mun mukana alkossakin.
Ja poika kertoi, että ne oli menny porukalla alkoon ja ostaneet sieltä limua, kun alko oli lähin kauppa. Siellä oli kuulemma kulkenut vartija perässä, eli tarkkaillaan siellä enempi alaikäisiä.
Viinat on tehty ostettavaksi. Mikä siinä hävettää? Lukeeko otsassasi, että juon nämä nyt heti nurkan takana itse?Voi, mutta itse en kyllä viitti ottaa. Käyn senverran usein yhdessä ja samassa alkossa, että hävettää jo sekin jos lapsi oottelee siinä sisäänkäynnin ulkopuolella.
Jaa, ei mulla ole tullut mieleenkään, että siinä käynnissä olisi jotain epänormaalia. Mun mielestä on jotenkin outoa lapsellekin, jos mennään "salaa" alkoon. Mun järjen mukaan se houkuttaa vielä enemmän lapsia alkoon tulevaisuudessa.