tallentava digiboksi ja mtv3 kanavapaketti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sartsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sartsukka

Aktiivinen jäsen
30.10.2004
1 854
0
36
Lohtaja
Tallentava digiboksi.
Mikä on hintalaatusuhteeltaan paras.
Onko eroja käytössä että mikä on ns.yksinkertaisin ihmiselle jolla ei oikein aivot pelaa tuollaisten laitteiden kanssa.

Samaan kysymykseen voisin laittaa senkin että mitä mieltä olette mtv:n siitä kanavapaketista.Onko siellä hyviä ohjelmia?Paljonko maksaa?

Mietin onkohan mulla käyttöä kummallekaan.Mutta kysympä nyt silti.

mä ostin ensikertalaisena maximum tallentavan, haki siis itse kanavat ja voit parilla napin painalluksella tallentaa... maksoi 200e ja tallentaa 80 tuntia ohjelmaa. ( 80 gigaa siis tilaa eli lyhyitä mahtuu enemmän )

Meillä topfieldin tallentava. 160gigaa tallennustilaa,joka lähes täynnä lasten ohjelmia:/ Lisätilaa tarvis kyllä. Mtv3 kanavapaketti löytyy myös. Formuloiden takia hankittiin pari vuotta sitten. Muutkin kanavat ihan ok,paitsi nuo uudet turhakkeet(scifi,sarja ja ava). Mutta siis ilmankin pärjättäis,jos ei noita formuloita tulis.

itse ehdin aika vähän tv:tä katsomaan ja mies ei urheilua seuraa ja myös nuo scifi jutut on meistä kaukana.Lähinnä varmaan lastenkanava olisi sitten ja mä pidän jonkin verran saippuasarjoista ne nollaa pään joskus aika lahjakkaasti.

Meillä Topfieldin tallentava ja hyvä vekotin on.
Maikkarin kanavapaketti (tai meidän tapauksessa kai lähinnä subin, kun antennitalous) on kovalla käytöllä, Discovery, MTV, Fakta ja Juniori ehkä eniten päällä. Sieltä saa aika hyvin valittua mitä kanavia itselleen tahtoo.

Meillä on joku harmaa perusmalli. jos nyt ostaisin, ottaisin kahdella virittimellä että voi tallentaa toista ja katsoa toista. Onnistuu se nytkin telkan kautta mutta vaatii kikkailua, ja kun kortti on boksissa ja jos tallentaa lisäkanavilta, telkan kautta ei näe kuin perus 1-4 ja sub jne, ei niitä ekstrakanavia. Just maksettiin koko vuoden kanavapaketti, oli tarjous että nykyisen 11 kanavan laskutusjakso 12 kk eli kerran vuodessa, niin näkyy bonuksena kaikki kanavat koko vuoden. Eniten katsotaan discoveryä, MAX, fakta ja jim sekä juniori ja nickeldeon. Se ava tms on ihan turha.

Yhteistyössä