V
vierailija
Vieras
Voi. Se vaatii lapsettomalta osapuolelta henkistä kypsyyttä, joka ikävä kyllä on aika harvinaista.
Huh huh! Ai että harvinaista että lapsettomalla olisi henkistä kypsyyttä? Ja lapsellisella tätä ilmeisesti on automaattisesti? Voi luoja mitä asenteita taas!
Itse seurustelen lapsellisen miehen kanssa, ja olen lapseton (ilmeisesti joko harvinaisuus tai sitten henkisesti kypsymätön, mitä nyt 15 vuotta työskennellyt lasten parissa), hänen lapsistaan kaksi asuvat hänen luonaan ja yksi äidillään. Ei se helppoa ole aina hänellekään sopia kahden exän kanssa lasten asioista ja vielä tapaamisista minun kanssani, etenkin kun hänellä asuvat lapset eivät kovin paljoa ole äidillään. Luulisin että jos lapseton on suhteessaan vaativa ja tarvitseva, se ei voi onnistua, etenkin niin kauan kuin lapset ovat pieniä. Itse en ole tällainen mutta silti välillä korpeaa kun menojen peruutuksia tulee lyhyellä varoitusajalla, tästä lasten äidistä johtuen. Mieli tekisi monesti kommentoida mutta en kommentoi vaan tyydyn kuuntelemaan ja tukemaan.