voiko laminaattilattian vahata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
meillä laminaatti on rumannäköinen, ei kiillä ollenkaan vaan siinä on harmaa pesuainekerros päällä. ilmeisesti pesty ennen pesuaineilla. mikä avuksi? voiko vahata?

Tuosta vahauksesta en tiedä, mutta kaupoissa myydään laminaatin tehopesua. Eka pestään sillä ja sitten pari kertaa vedellä perään. Laminaatti kiiltää hienosti. Tuon käsittelyn teen n. 4krt vuodessa.

ei voi vahata.

ja laminaattilattia pestään kuin lasi siis TOOSI nihkeällä ettei jää märkää jälkeä.

Kaikilla tuntuu olevan "tieto" siitä , että laminaattia ei saa vahata, mutta olisi kiva kuulla jokin järkevä perustelu tälle väitteelle. Sama juttu koskien vahvassa olevaa uskomusta, ettei laminaattia saa pestä pesuaineella. No Kiillon laminaatin voimapesun salainen ainesosa on ionittomat tensidit -> samoja aineita on jokaisessa saippuassa (esim Fairy)

Kyllä voi. Minä ja kaverini ollaan vahattu. nii ja kyllä, kirjoitappa googleen laminaatin vaha tms. niin voi tilata netistä. Meillä peitti hyvin aiemmat naarmut, mutta tulis hiukan liukkaampi. Hyvä tuote silti!

[QUOTE="sssss";22155385]Kyllä voi. Minä ja kaverini ollaan vahattu. nii ja kyllä, kirjoitappa googleen laminaatin vaha tms. niin voi tilata netistä. Meillä peitti hyvin aiemmat naarmut, mutta tulis hiukan liukkaampi. Hyvä tuote silti![/QUOTE]

Niin ja googleta sannatuulia.fi

Toisin kuin yleisest luullaan (ja tässäkin ketjussa väitetään) laminaatin VOI vahata. Sitä vahaa ei vain voi pestä pois, koska laminaatti ei kestä niin tujuja aineita

Yhteistyössä