Voiko kylässä pyytää, että saisinko käyttää lasta syihkussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Thelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mä ainakin mielessäni kiroisin, ehkä jopa ääneenkin. saadakseen lämmintä vettä täytyy ensin tehdä lämmityskattilaan tulet. koska kattila käy niin kuumana ei sillä voi lämmittää pelkkää vettä vaan tyätyy olla myös kiertovesi (eli keskuslämmitys) päällä.
eli reilun puoli tuntia kiertää pattereissa kuuma vesi että saadaan pesuvesi, eikä ne patterit hetkessä jäähdy lämmettyään.

:O

Te ette siis peseydy kesäaikana ollenkaan? Yh.

kyllä mä ainakin mielessäni kiroisin, ehkä jopa ääneenkin. saadakseen lämmintä vettä täytyy ensin tehdä lämmityskattilaan tulet. koska kattila käy niin kuumana ei sillä voi lämmittää pelkkää vettä vaan tyätyy olla myös kiertovesi (eli keskuslämmitys) päällä.
eli reilun puoli tuntia kiertää pattereissa kuuma vesi että saadaan pesuvesi, eikä ne patterit hetkessä jäähdy lämmettyään.

Miten te kesällä peseydyttä? Eikö niitä pattereita saa pois päältä samalla ku lämmittää vettä? Ja joo mä voisin sen pari kauhallista keittää vaikka kattilassa joka riittää 2vuotiaan viruttamiseen. Ei siihen koko vesivarausta tarvitse :D

Niin ja se todellakin onnistuu kattilassakin lämmittää:D kokemusta on ku oli talvella monta päivää sähköt poikki. Mutta jos tämä mahdollisuuskaan ei käy ni sitten vedän rasvan likaselle iholle ja puhdistan lapsen kunnolla aamulla. Tai jos tiedän että pesu ei todellakaan käy ni rasvaan ja pesen lapsen lähtiisä ja laitan lisää rasvaa vain ku lähtään kylästä.
Huono vaan että ton rasvauksen pitää tehdä monta kertaa päivässä ja aina pitäis olla phdas iho,että jos lapset leikkii esim hiekkalaatikolla ni aika pölynen on poika. Ja tämmösellä ilmalla ku nyt on ni ei kauheesti ole vaatettakaan suojaamassa.

Yhteistyössä