K
kyselevä
Vieras
Kyseessä on ihan kivoja ihmisiä, jotka ovat jatkaneet kaveruutta mieheni kanssa eron jälkeen. En itse oikein osaa päättää, mikä suhtautumiseni on, ja olisiko parempi olla olematta missään tekemisissä, vai yrittää kaveerata. Omasta puolestani ongelmaksi yleensä muotoutuu se, kun exät puhuvat suhteistaan mieheeni. Minusta jos he haluaisivat vilpittömästi olla minun kanssani kaveri, pitäisi olla sen verran "älliä", ettei minulle kannata koko ajan puhua menneisyydestä. Minusta silloin sen kaveruuden pitäisi perustua meidän kahden välille, ei hänen ja mieheni, vaikka heillä toki yhteiset kaverit ja muistot onkin. Jotenkin minusta ei ole myöskään sanomaan miehelleni että joko ex tai minä. Silti helpointa ja minulle mieluisinta olisi etteivät exät pyörisi kuvioissa lainkaan. Tiedän kuitenkin että ovat yhteyksissä, ja mies vain lopulta salailisi minulta nuo yhteydenotot riitaa välttääkseen. Mitä olen keskusteluja lueskellut niin mielipiteitä on laidasta laitaan. Jotkut ovat sitä mieltä, että exät pois elämästä lopullisesti, tai sitten ero. Minä en halua menettää rakkaintani sen takia, että rupeaisin kontrolloimaan kenen kanssa hän saa olla kaveri, koska luotan kuitenkin häneen sataprosenttisesti, eli mistään sellaisesta ei ole kyse. Monesti kuitenkin "kärsin" sisäisesti omassa mielessäni noista asioista ja jonkinlainen mustasukkaisuuskin nostaa päätään aina välillä.