H
Harmaana tällä kertaa
Vieras
Olen kyllä jo siis lupautunut siskoni tytön kummiksi, mutta erinäisten tapahtumien/sattumien/asioiden vuoksi haluaisin nyt kieltäytyä kummiudesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen itse kieltäytynyt kerran, kun silloin minulla oli jo 13 kummilasta ja kaveri joka pyysi ei ollut mitenkään läheinen ystävä, vaan just kaveri.
Olen valitettavasti myös jouitunut perumaan jo pyytäni henkilöt kummeiksi. Se oli kamalaa, ihan hirveää ja he olivat maailman parhaat ystäväni. Mies, ei jostain syystä heitä halunnutkaan. Ajatteli jotenkin et ystävät tulee ja menee, et pitää olla sukulaisia. Vieläkin harmittaa, en ymmärrä miksi ei olisi voitu ottaa kaikkia. Sukua ja hyviä ystäviä, jotka on toisaan kuuluneet läheisesti elämääni jo yli 20 vuotta. No hyvät kummit on lapsella, mutta kaksi loistavaa kummia olisi lapsi saanut ystävistäni. Toinen ystäväni loukkaantui miehelleni verisesti, emmekä voi heillä enään yhdessä kyläillä, eikä he meillä. Toinen ystäväni antoi anteeksi ja "ymmärsi" miestäni, jolla on kieltämättä omituisia asenteita aina välillä.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Kyllä voi kieltäytyä, ei pakkokummius ole sen parempi. Pojalle kun kysyttiin niin sanottiin että emme loukkaannu jos joku ei halua ottaa vastaan kummiutta.