Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
No oli se ukkokin nolo :ashamed: Mä näyttäisin kuvat ehdottomasti anopille, kun tuo lasta! Eipähän senkään tarvitse sitten ihmetellä, miksi teillä osoite muuttuu jne. :attn:
njust... itse häpeäisin sen verran miestäni (jos noin tekis), etten kyllä menisi anopille näyttämään moista materiaalia! tuskinpa se vanhan (?) anopin syytä on, mikäli poikansa (?), aikuinen mies, vehtaa jonkun kanssa jossain.
kas kun et näyttäs sille lapselle siinä samalla. eipähän hänenkään tarvi ihmetellä miksi koti muuttuu..
sitä paitsi, molemmathan on nyt tasoissa, pettäneet. tietysti ap menetti ns. ystävänsäkin.
Mun mielestä on pikkaisen eri asia näyttää kuvaa anopille kuin lapselle, jolle en tod. sitä näyttäisi. Mä en taas nää syytä, miksi AP:n pitäisi hävetä miehensä tekoa tai alkaa sitä mitenkään peittelemään.
ei ap:n tarvikaan hävetä. itse häpeäisin, enkä todellakaan ymmärrä mitä vanhalle naiselle (anopille) kuuluu tämä asia? varmaan suht iäkäs kun poikakin jo omaa hyvät vuodet.
miksi ihmeessä pitäs näyttää noin hirveä kuva tämän miehen äidille???? siksikö, että voi syytellä anoppia vai järkyttääkseen, miksi???
asioista varmaan voi puhua ihan normaalisti, kertoa ehkä miksi eroaa mutta että levitellä tuota kuvaa iäkkäälle anopille... siis tämän nolon äijän äidille!
törkeää.
anoppi ei tietääkseni ole syyllinen tähän, eikä mitenkään ns. puolustellut poikaansa, eikä tiedä muutenkaan asiasta mitään, niin sää ajattelit, että on ihan kiva väläyttää mummolle kuva naamaan, jossa poikansa panee vierasta akkaa tuhannen tuiskeessa, että joo, tälläset synttärit!!
luuletko, ettei lapsi kysy, mikä mummille tuli tai että mitä kuvia mummille näytät...