J
Juurihoidettu
Vieras
Mulle tehtiin keskiviikkona juurihoito, nyt on kuume nousussa... sattumaa, vai voiko juurihoidon jälkeen iskeä joku tulehdus? Pitääkö käydä lääkärissä hakeen antibiootit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ä4:aikas monta juurihoitoa kokeneena sanoisin, että on se hammas varmaan sitten edelleen aika törkeen kipee jos se kuumeen nostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mulle jäi juurihoidettuun hampaaseen tulehdus, kun lääkäri ei huomannu et hampaassa on kolme juurta, kun monesti on vain kaksi. Muutaman päivän jälkeen hoidosta hammasta rupes särkeen ihan älyttömästi ja poskikin turpos ja "sykki" kipua. Hammas aukaistiin uudestaan, ja putsattiin se yksikin kanava, ja sain antibioottikuurin. Kuumetta mulla ei kyllä ollut.
En usko, että hampaassa on tulehdusta, mikäli se ei ole kipeä. Ehkä sulle on tulossa flunssa tai joku muu tauti, niitä on nyt paljon liikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mulle jäi juurihoidettuun hampaaseen tulehdus, kun lääkäri ei huomannu et hampaassa on kolme juurta, kun monesti on vain kaksi. Muutaman päivän jälkeen hoidosta hammasta rupes särkeen ihan älyttömästi ja poskikin turpos ja "sykki" kipua. Hammas aukaistiin uudestaan, ja putsattiin se yksikin kanava, ja sain antibioottikuurin. Kuumetta mulla ei kyllä ollut.
En usko, että hampaassa on tulehdusta, mikäli se ei ole kipeä. Ehkä sulle on tulossa flunssa tai joku muu tauti, niitä on nyt paljon liikkeellä.
Eikö sun hammasta kuvattu ennen hoitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mulle jäi juurihoidettuun hampaaseen tulehdus, kun lääkäri ei huomannu et hampaassa on kolme juurta, kun monesti on vain kaksi. Muutaman päivän jälkeen hoidosta hammasta rupes särkeen ihan älyttömästi ja poskikin turpos ja "sykki" kipua. Hammas aukaistiin uudestaan, ja putsattiin se yksikin kanava, ja sain antibioottikuurin. Kuumetta mulla ei kyllä ollut.
Kuvattiin, enkä itse oikeen ymmärräkään kuinka se yks juuri oli jäänyt huomaamatta. Tosin hammaslääkärikin totes vaan että oho, siinä olikin kolme kanavaa, luulin et vaan kaks... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mulle jäi juurihoidettuun hampaaseen tulehdus, kun lääkäri ei huomannu et hampaassa on kolme juurta, kun monesti on vain kaksi. Muutaman päivän jälkeen hoidosta hammasta rupes särkeen ihan älyttömästi ja poskikin turpos ja "sykki" kipua. Hammas aukaistiin uudestaan, ja putsattiin se yksikin kanava, ja sain antibioottikuurin. Kuumetta mulla ei kyllä ollut.
Kuvattiin, enkä itse oikeen ymmärräkään kuinka se yks juuri oli jäänyt huomaamatta. Tosin hammaslääkärikin totes vaan että oho, siinä olikin kolme kanavaa, luulin et vaan kaks... :/
Olipas sulla huolimaton hammaslääkäri.