jos lapsella on (6v) ollut jo melkein viikon kova kuume. onko tyhmää epäillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku lotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku lotta

Uusi jäsen
11.10.2007
26
0
1
ei sais puuttua toisten asioihin,eihän? enkä kyllä puutukkaan mutta ihmetyttää kummipoika.
eli hän siis on 6v ja hänellä oli flunssa, flunssa kun alkoi paranemaan niin nousi kuume. korvatulehdus, sai antibiootit. antibiootit ei toiminu ja kuume oli kokoajan korkea.
sai toisen antibiootin samalla viikolla, tulehdus arvot oli korkeat. poika on valittanut paljon että päähän särkee, ja on parit kerrat oksentanut ihan yhtäkkiä. kuume ei meinaa lähteä millään, sahaa vaan laidasta laitaan.
poika makaa kokoajan sängyssä ja on todella kipeä. meinaa nukahtaa kokoajan. hänen äitinsä on todella huolissaan ja on käyttänyt lääkärissä kaksi kertaa.
voisiko joku kertoa mulle, millainen on aivokalvontulehdus?tai ennemminkin sen oireet?
jos jollain on omakohtaista kokemusta niin kirjoitatko.

olenko turhaan huolissani? kummipojan äitille en ole sanonut epäilyksistäni vielä koska luulen olevani liian "kriittinen"

eikös aivokalvontulehdus tee niskan kipeäksi. minä veisin ton pojan lääkäriin, crp:stä näkee, mikä on tilanne. olisin siis jo tosi huolissani, koska sahaava kuume ja koko ajan nukahtelu ei kuulosta hyvältä.

Yhteistyössä