Voiko joku autta minulle,mä olen niin idiotti.......

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
kännykkä toimi hehehe jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

No niin, hienoa =)

nyt odotan soitoa ja sakkoa :laugh: :D

Miks sakkoa?
22 euroa jos joku ei tuu vastanottolle :saint:

Mut ootko vrm, et se aika meni jo? Soita sinne ja sano etä muistit ajan väärin, jos onnistuisit kietämään sen jotenkin.
muistakseni se oli klo 10 tai 11 tai 12 :/ voi olla jopa klo 13 mutta en ole varma,paitsi musta tuntu että myöhästyin jo :/

Soita nyt äkkiä siine, jos sulla ei ole avistustakan ajsta. Hopi hopi! Ja sanot että vrmistat, olihan se kelo 13, eikä kello kolme. JOs se sanoo että oli kelo 11, ni voivottelet kamalasti, että olit ihan varma, että se on 13 tai kolme, eikö sitä nyt sis siirrettya.

Soita nyt äkkiä siine, jos sulla ei ole avistustakan ajsta. Hopi hopi! Ja sanot että vrmistat, olihan se kelo 13, eikä kello kolme. JOs se sanoo että oli kelo 11, ni voivottelet kamalasti, että olit ihan varma, että se on 13 tai kolme, eikö sitä nyt sis siirrettya.

lääkäri soiti ja se on klo 14.30 :o :D :D kiva :D

lääkäri soiti ja se on klo 14.30 :o :D :D kiva :D

No kiva =) Ehdit hyvin =)

Yhteistyössä