Voiko joku auta kenellä on älvsbyhus prkle,....kiitos:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mulla on sama ongelma tai siis meillä, paitsi mä hoidan kaikki kun mies töissä niin se venyy jo yli puol vuotta että saadaan kaiteita,nyt löysin kuva mitä mä just haluan kun meillä on ihan samalainen asunto ja ihan samalla tavalla otettu seinät pois,mutta tarvin ihan,ihan saman näköiset kaiteet kun toisellakin puolella meillä on ihan samalaiset ,sekä tarvin että joku asenta niitä,ammattilainen(ei mies,kiitos)niin jos joku tietoinen löytyy niin pliis help.
Lupan se on mun viimeinen kysymys näistä kaiteista,en enää ikinä kysyn täällä,kun se varma on jo 5s kysymys/aloitus,mutta uskokaa pois että soitimme kaikki läpi jopa älvsby niin kukaan ei mitään tietä vai älvsby tehttalla annettiin joku tosi omituinen ruotsiks nettisivu,mistä he tilavat,huoh,sielä ei edes yhtä kuva ole...
Muta vaikka jos teillä tietoa...?... Voiko sitten puuseppä tehdä näitä,onko se sitten viimeinen vaihtoehto?
tässä kuva mitä haluan:

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sen verran iisin näköiset portaat että eiköhän helpoiten saa kun pyydät puusepän tekasemaan noi :)

mikä on iisin? :ashamed:
ja varma mä ehkä ymmärsin väärin,mutta en tarvi portaita vaan kaiteita

iisi=helppo :) No varmaan kaiteetkin parhaiten saa sellaiset kun haluat kun näytät ton kuvan puusepälle :)

Okej soitan puuseppälle nyt jonnekin kysyn,mutta kuka voi asentaa sitten,täällä pitään vielä tolppa repiä pois sekä katto vähän auki eli täällä tekemistä löytyy enkä mä halua että mies sen tekisi,kun hän itsekin sanoi että parempi jos ammattilainen tulee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kuule vaan puuseppä ja puuta hän valmistaa ne kaiteet..ei niitä valmiina tarvi mistään ostaa noin yksinkertasia.

kaikist hauskinta että vaikka yksinkertaiset niin mikään liike ei tee tollaisia :D
mutta joo puuseppälle nyt soito,olis pitänyt jo aikaisemmin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja aika kallista:
No jopa minä osaisin tollaset duunata... Ihme jos sun mies ei osaa!

ehkä osaakin mutta parempi että ei,kun et sä nähnyt missä kunnossa se nyt kun seinä on pois,täällä vielä tarvi sunnittella,miten olis kaunimpi ,jos mä olisimme tietoisia niin talo olisi tullut jo muutoksijen kans,eikä olisi tarvinut tehä itse mitään

savanna, lappiporras tekee asiakkaan piirustuksien ja mittojen mukaan portaat, aivan sama mimmoset haluat. se toimii kemissä. ja tekee LAATUA http://www.lappiporras.fi/web/index.php?id=6

Perusasiat kuntoon niin tekstin lukeminen helpoittuu: isot kirjaimet, pilkun ja pisteen käyttäminen. Oikeinkirjoitus. Yhdyssanat.

Näilläkin asioilla jo saa paljon aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
savanna, lappiporras tekee asiakkaan piirustuksien ja mittojen mukaan portaat, aivan sama mimmoset haluat. se toimii kemissä. ja tekee LAATUA http://www.lappiporras.fi/web/index.php?id=6

vähän kaukana :D ,mutta eikö saa tiiltata että niitä toimitetaan tänne?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

vähän kaukana :D ,mutta eikö saa tiiltata että niitä toimitetaan tänne?

kyllä, ne toimittaa sinne missä asiakaski on. vaikka japaniin :D

aattelin sen vuoksi linkittää tuon kun sie sanoit että maksaa mitä maksaa :D tuolta saat ainaki semmoset ku haluat.

Yhteistyössä