Mulla on sama ongelma tai siis meillä, paitsi mä hoidan kaikki kun mies töissä niin se venyy jo yli puol vuotta että saadaan kaiteita,nyt löysin kuva mitä mä just haluan kun meillä on ihan samalainen asunto ja ihan samalla tavalla otettu seinät pois,mutta tarvin ihan,ihan saman näköiset kaiteet kun toisellakin puolella meillä on ihan samalaiset ,sekä tarvin että joku asenta niitä,ammattilainen(ei mies,kiitos)niin jos joku tietoinen löytyy niin pliis help.
Lupan se on mun viimeinen kysymys näistä kaiteista,en enää ikinä kysyn täällä,kun se varma on jo 5s kysymys/aloitus,mutta uskokaa pois että soitimme kaikki läpi jopa älvsby niin kukaan ei mitään tietä vai älvsby tehttalla annettiin joku tosi omituinen ruotsiks nettisivu,mistä he tilavat,huoh,sielä ei edes yhtä kuva ole...
Muta vaikka jos teillä tietoa...?... Voiko sitten puuseppä tehdä näitä,onko se sitten viimeinen vaihtoehto?
tässä kuva mitä haluan:

Lupan se on mun viimeinen kysymys näistä kaiteista,en enää ikinä kysyn täällä,kun se varma on jo 5s kysymys/aloitus,mutta uskokaa pois että soitimme kaikki läpi jopa älvsby niin kukaan ei mitään tietä vai älvsby tehttalla annettiin joku tosi omituinen ruotsiks nettisivu,mistä he tilavat,huoh,sielä ei edes yhtä kuva ole...
Muta vaikka jos teillä tietoa...?... Voiko sitten puuseppä tehdä näitä,onko se sitten viimeinen vaihtoehto?
tässä kuva mitä haluan: