Mitä väliä,jos tällä tavoin joku lapseton pariskunta voi saada oman lapsen..Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29438054:Kaikenlisäksi se spermanluovuttaja saa käsittääkseni rahaa tosta tekosestaan?
Mitä väliä,jos tällä tavoin joku lapseton pariskunta voi saada oman lapsen..Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29438054:Kaikenlisäksi se spermanluovuttaja saa käsittääkseni rahaa tosta tekosestaan?
Sua kiinnostaa näin isossa kysymyksessä kun lapsen oikeus isäänsä, raha? Onnea sulle. Tosielämässä sinun kaltaisia ei onneksi tapaa, suunnilleen koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438060:Juuri tätä mä tarkoitankin... lapsen isän kuseen laittamista.. mutta provoahan ihan selkeesti heität
Se on vaikeaa tuo miehen elämä.Ei voi. Sitä pitäisi ajatella etukäteen, jos ei halua lasta niin pitäisi kyllä käyttää ehkäisyä. Sehän on kyllä epäreilua että miehille ainoa ehkäisy on kondomi, eikä se ole missään nimessä 100% varma.
Jos kondomi pettää, ei suostu isäksi mutta nainen ei suostu aborttiin, ei ole mitään keinoa kieltäytyäkään isyydestä. Ainakin rahallisesti on pakko osallistua.
Minä en sitten ole mies vaan nainen ja jopa feministi.
Ei saa Suomessa. Tämä oli yllätys minullekin, tuli selvitettyä kun uutisissa sanottiin että luovuttajista pulaa. Niin selvis se miksi on pulaa.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29438054:Kaikenlisäksi se spermanluovuttaja saa käsittääkseni rahaa tosta tekosestaan?
Mun mielestä raha ei tuo sitä onnea..Sua kiinnostaa näin isossa kysymyksessä kun lapsen oikeus isäänsä, raha? Onnea sulle. Tosielämässä sinun kaltaisia ei onneksi tapaa, suunnilleen koskaan.
Siinä biologinen isä kuitenkin lähtee lätkimään (suomeksi sanottuna) eikä lapsi saa tietää edes sen nimeä (vai saako nykyään).Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438063:Mitä väliä,jos tällä tavoin joku lapseton pariskunta voi saada oman lapsen..
Hyvä sitten.Ei saa Suomessa. Tämä oli yllätys minullekin, tuli selvitettyä kun uutisissa sanottiin että luovuttajista pulaa. Niin selvis se miksi on pulaa.
Raha tuo sille lapselle ruoan ja juoman pyötään, harrastukset, koulutarvikkeet, vaatteet ynnä muuta ynnä muuta. Tekisi mieli sanoa sulle todella pahasti, ottaa niin kaaliin tuollainen kusipää, mutta jätän sanomatta ja toivotan hyvää jatkoa!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438076:Mun mielestä raha ei tuo sitä onnea..
Tervetuloa tutustumaan muhun ihan irl. Ja täälläpäin munlaisia on tooodella paljon,onneksi.
No voi härrekyy ja pelinappulat Mua ihan oikeesti niin naurattaa tämmönen kamala vääntöAlkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29438080:Siinä biologinen isä kuitenkin lähtee lätkimään niinsanotusti ja lapsi ei saa tietää edes sen nimeä (vai saako nykyään).
Baari-illan jälkeisen panon seurauksena syntyvällä lapsella on sentään mahdollisuus tietää isänsä nimi ja jopa tutustua tähän hyvässä tapauksessa.
koitas nyt ensin elää vähän sitä elämää.Sua kiinnostaa näin isossa kysymyksessä kun lapsen oikeus isäänsä, raha? Onnea sulle. Tosielämässä sinun kaltaisia ei onneksi tapaa, suunnilleen koskaan.
Et oo ainoo. Illan piristysruiske.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29438085:No voi härrekyy ja pelinappulat Mua ihan oikeesti niin naurattaa tämmönen kamala vääntö
Jos nainen haluaa pitää lapsen niin on sillä oltava varaa siihen. Ei passaa tehdä lasta jos ei pysty elättämään sitä.Raha tuo sille lapselle ruoan ja juoman pyötään, harrastukset, koulutarvikkeet, vaatteet ynnä muuta ynnä muuta. Tekisi mieli sanoa sulle todella pahasti, ottaa niin kaaliin tuollainen kusipää, mutta jätän sanomatta ja toivotan hyvää jatkoa!
Kyllä mä tuon ihan itse sen rahan ja ruoan pöytään ja pärjään aivan loistavasti. Ja miksi hamuta silloin lisää ,jos ei ole tarvetta? Harrastuksissakin saavat käydä. Eikä lapsiltani mitään puutu.Raha tuo sille lapselle ruoan ja juoman pyötään, harrastukset, koulutarvikkeet, vaatteet ynnä muuta ynnä muuta. Tekisi mieli sanoa sulle todella pahasti, ottaa niin kaaliin tuollainen kusipää, mutta jätän sanomatta ja toivotan hyvää jatkoa!
Ei ole tylsää täällä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29438089:Et oo ainoo. Illan piristysruiske.
tämä palsta on täynnä jotain vähemmistöjä mielipiteiden osalta, ei ole normaalia tämä mussutus ja ruikutus isän rahapussukan keventymisestä. Mun miehen reaktio ei ois ikimaailmassa, että voi miten mun rahoille käy vaikka on opiskelija, vaan halu hoitaa tehtävänsä isänä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29438088:koitas nyt ensin elää vähän sitä elämää.
Isän tehtävä yleensä hoidetaan ihan jollain muulla kuin rahalla....tämä palsta on täynnä jotain vähemmistöjä mielipiteiden osalta, ei ole normaalia tämä mussutus ja ruikutus isän rahapussukan keventymisestä. Mun miehen reaktio ei ois ikimaailmassa, että voi miten mun rahoille käy vaikka on opiskelija, vaan halu hoitaa tehtävänsä isänä.
Miten tuo miehelle tehtävä abortti tehtäisiin, jos saisivat siihen oikeuden?Kyllä miehellä pitäs olla tässä asiassa paremmat oikeudet. Kyllähän naisetkin kämmää ja unohtaa ehkäisyn, ja heille suodaan mahdollisuus tehdä abortti. Miehelle ei samaa suoda. Mulla on kaveripiirissä muutama naispuolinen ihminen, joka haluamalla haluaa lapsia viis muiden tunteista. Ovat siis hankkiutuneet tieten tahtoen paksuksi ja ajatelleet sillä tavalla sitovansa miehen kiinni itseensä.
:
Hyväksyn abortin. Pitäisin, Suomessa lapsen elättäminen ei jää kiinni rahasta.Hg ja tytsi ei varmaan hyväksy aborttiakaan sitten missään tilanteessa, taikka sitä adoptioon antamista.. Jos miehellä ei ole oikeutta olla haluamatta lasta, niin silloin ei kyllä voi olla äidilläkään.
Ihanko tosi pitäisitte lapsen, jos tulisitte raskaaksi sellaisessa elämäntilanteessa, ettei se lapsi saisi tarpeeksi (rakkautta, ruokaa, vaatteita tms) jos teistä ei vain olisi vanhemmaksi, ette olisi siihen valmiita, pitäisitte silti lapsen?
Mutta se pelkkä raha ei tee sinusta valmista vanhemmaksi.. Ihan oikeasti kyse ei ole pelkästä rahasta. Sulla voi olla asiat muutenvaan vinksallaan ja et pysty lapsesta huolehtimaan vaikka olis miljoona euroa tilillä.Hyväksyn abortin. Pitäisin, Suomessa lapsen elättäminen ei jää kiinni rahasta.