Voiko ihminen kirota toisen elämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että voiko joku ihminen kirota, langettaa jonkun kirouksen toisen ihmisen päälle, niin että elämässä alkaa tapahtua pahoja asioita? Tämä on askarruttanut mieltäni vuosia.
Entinen poikaystäväni alle parikymppisenä alkoi yhtäkkiä kiinnostua satanismista tai saatananpalvonnasta ja kun meillä oli mennyt suhde poikki, hän kerran kännipäissään tuli sanomaan minulle että: "sulle tulee tapahtumaan vielä pahempaa kuin tämä". Tarkoitti eräitä rankkoja asioita jotka eroomme liittyi. Se lause jäi kummittelemaan päähän. Ja paljon pahaa on tapahtunut elämässäni jopa niin, että välillä ihmettelen että eikö tämä koskaan lopu!
Kellään tietoa, kokemuksia, ajatuksia?

Ei voi. Usko pois että puolelle ihmisistä tapahtuu kamalia asioita joita ei uskoisi ellei itse kokisi.
Puhun kiduttamisesta, kuolemista jne...
Toinen on sen takia helppo manata koska on todennäköistä että jotakin pahaa sattuu kuitenkin jossain vaiheessa elämää. Mutta manaajalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Kyllä voi. Mutta Jumala on vahvempi Saatanaa, ja voit Kolmiyhteisen Jumalan nimessä siunata ittes (tai esim pyytää papilta) niin pääset vapaaksi tuosta epäilyksestäs. Henkivallat on todella olemassa.

• Tykkää
Reactions: Echo
No voihan joku yrittää kirota, mutta ei toisella ihmisellä todellisuudessa ole minkäänlaisia valtuuksia sinun elämään paitsi siinä tapauksessa jos itse annat hänelle jotain valtuuksia.
Joskus voi käydä niin että ihminen alkaa uskoa vaikka johonkin kiroukseen ja silloin hän itse alkaa toimia sen mukaan.

Ajatukset, sanat ja teot on energiaa. Ja se energia kohdistuu siihen ketä ajatellaan. Positiivinen tai negatiivinen.

Joten kyllä voi. Tosin yleensä taitaa olla sen verran "pientä" että sitä ei välttämättä huomaa tai oo semmosta vaikutusta että merkitsis mitään ihmeempiä...

Jos tuntuu, että jollaki ihmisellä on kovasti sua vastaan ja hänen puoleltaan tulee jotain negatiivista, niin kuvittele peili teijän väliin, niin että ne sen toisen ajatukset/sanat heijastaa peilistä takaisin hänelle itselleen.

Toiset on sit niin vahvoja ja jotenki pystyy kieltämään sen negatiivisen vaikutuksen itseensä. Jotku tieten tietämättään sallii sen, en tiedä. Tietty siinä on vielä vähä sitäki, että mitä ite heijastaa ympärilleen ni sitä myös ite saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voihan joku yrittää kirota, mutta ei toisella ihmisellä todellisuudessa ole minkäänlaisia valtuuksia sinun elämään paitsi siinä tapauksessa jos itse annat hänelle jotain valtuuksia.
Joskus voi käydä niin että ihminen alkaa uskoa vaikka johonkin kiroukseen ja silloin hän itse alkaa toimia sen mukaan.

Yrittäjänä koetankin nyt nöiden kommenttien perusteella kirota kaikki kilpailijani, niin että niiden lattialla asiakkaat kaatuvat ja katkaisevat jalkansa (korvaukset) . varasto palaa, tietokoneet kaatuvat, varkaat käyvät yöllä, asiakkaat katoavat ja firmat tekevät konkursiin. Älyttömän helppo tilanne. Tästä nyt kiroilemaan

Ihminen voidaan kirota,mutta kiroaja joutuu maksamaan kirouksensa kolminkertaisesesti.maksettava on kuitenkin jos ei ihan heti mutta aikaa annetaan riittavasti etta ihminen muistaa tekonsa

Kyllä voi, kokemusta ei ole, ja toivon että koskaan ei tule olemaan omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut monilta tuttavilta, että ihminen voi langettaa kirouksen toisen päälle, mutta sen saa myöskin pois. Papin luokse vaan kyselemään. Jotkut ihmiset jopa osaa tehdä pimeetä magiaa, niin että toisen ihmisen saa aivan hulluksi. Myöskin niin, että toiselle ihmiselle "pakotetaan" joitakin mm. kauheita, vääränlaisia ajatuksia päähän. Moni ei tiedä eikä usko magian ja kirouksen olemassaoloon, ennenkin se osuu omalle kohdalle. Niitä vaan on olemassa, ikävä kyllä. Jotkut ihmiset eivät halua että muilla menee asiat hyvin..

• Tykkää
Reactions: Echo
Luulen, että moni ihminen joille on todettu "mielenterveysongelmia". niin niillä ei todellisuudessa sitä edes ole, heihin on langetettu jonkinlainen kirous tai tehty pimeetä magiaa. He vain ihmettelevät, että mikähän heillä on, miksi heille on yhtäkkiä tullut tämmöisiä ajatuksia? Miksi kaikki asiat menee yhtäkkiä niin huonosti, yms. Yleensä tämmöisissä tilanteissa ihmiset menevät suoraan lääkäriin, ja sieltä heidät patistetaan heti mielenterveysyksikköön, tai mielisairaalaan, koska eivät usko tämmöisiin "yliluonnollisiin" asioihin, ja antavat heille suoraan tämmöisen diagnoosin. Luulen, että yli puolet ihmisistä jotka ovat tuommoisissa paikoissa, niin heille on tehty näin. Näissä tilanteissa pitäisi mennä suoraan papin luokse puhumaan. Pappi kyllä tietää.
Ulkomailla tämä on hyvinkin yleistä, ja se on nähty. Tuskin Suomi on ainoa maa, missä tätä ei tehdä. Eli kyllä, kaikkialla on pimeetä magiaa ja kirouksia, se menee sukupolvelta toiselle. Niitä ihmisiä on kyllä olemassa, jotka osaa näitä kauheuksia tehdä. Uskokaa tai älkää.

Kyllä voi.
Esim.Monacon ruhtinasskuku ja Kardashianin suku on olleet kirottuja noidan toimesta, ja se on näkynyt...Monacon Grimaldeilla on joku kirous langetettu että avioliitot menee huonosti, ja Kardashianin suvun naiset "tulevat olemaan tyhmiä, ja tekevät miehen hulluiksi".
Kanye Westinhän epäiltiin joutuneen psykoosiin vuosi-pari sitten?

Jeesus vapauttaa, ja sitten tuntuu että em.sukujen jäsenet on olleet tietoisia kirouksesta, ja haluavat aktiivisesti toimia toisin.

Käyttäkää rakkaat mandalan käsi -kaulakorua/rannekorua. Sen pitäisi ainakin vähän auttaa suojaamaan mm. pahalta silmältä ♡
Myöskin turkkilainen nazar-amuletti suojaa pahalta silmältä. Suosittelen ostamaan jompaakumpaa korua, taikka molemmat.

Kirouksilta,ja mustalta magialta on sit vähän vaikeempi suojautua. Tiedätte sen itse sisimmässänne, jos teille on tehty jotain yllämainituista asioista. Ja silloin neuvoisin teitä menemään papin luo!!!!!! Ei lääkäriin!
Toivoisin, että enemmän ihmisiä uskoisi näihin asioihin, koska ne ovat oikeasti olemassa.
Ennen aikaan noidat pystyi tunnistamaan, ja osasi pysyä heistä kaukana, mutta nykyään se voi olla vaikka sun naapuri tai ystävä. Jos ennenaikaan oli noitia ja magiaa, eihän se ole voinut mihinkään hävitä. Ei kaikkia noitia voiti silloin saada kiinni ja tappaa, jotkut jäi kyllä eloon, ja nämä asiat siirtyneet sukupolvelta toiselle. Miettikääpä sitä.
Kaikkea hyvää

Kyllä voi.
Esim.Monacon ruhtinasskuku ja Kardashianin suku on olleet kirottuja noidan toimesta, ja se on näkynyt...Monacon Grimaldeilla on joku kirous langetettu että avioliitot menee huonosti, ja Kardashianin suvun naiset "tulevat olemaan tyhmiä, ja tekevät miehen hulluiksi".
Kanye Westinhän epäiltiin joutuneen psykoosiin vuosi-pari sitten?

Jeesus vapauttaa, ja sitten tuntuu että em.sukujen jäsenet on olleet tietoisia kirouksesta, ja haluavat aktiivisesti toimia toisin.

Ei voi. Joka niin väittää, on aidolla poppatohtoritasolla...
image943.jpg

Yhteistyössä