Voiko ihastuminen mennä ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lotta

Vieras
Muhun on yks mies ihan älyttömän lätkässä. Meillä on ollu nyt peliä muutamana iltana/yönä.
Eilen meille sit tuli riitaa ihan typerästä asiasta ja mä jankkasin ja valitin siitä ihan liikaa (oltiin humalassa ) enkä kunnolla edes kuunnellu miehen selitystä asiaan... Todella typerää!
Saatiin asia sovittua ja mä pyysin anteeks.
Vietettiin yö ihan vaan nukkuen (jotenki tosta riidasta jäi pahamaku molemmille)
aamulla kuiteski rakasteltii normaalisti eikä kumpikaan puhunu tuosta riidasta mitään.
Rakastelun jälkeen mies sit lähti. Kyl se suukotteli jne. lähtiessä mut kuitenki tunnelma oli jotenki jäinen.
Nyt sit oon miettiny, että loppukohan sen ihastuneisuus nyt tuohon, ja eikö se enää tykkääkkään musta... :(
Voiko tykkääminen noin vaan yhtä äkkiä loppua?

Voi nyyh! :(
Miks mä olin niin idiootti ja aloin jankkaa... Tai ylipäätänsä lähin baariin. Olin väsyny, juonu ja menkat alko tänään, niin ihan tarpeeks ois ollu syytä olla kotona. Mä oon tyhmä paska.
Se edellis iltana vielä niin kerto kuinka on ihan hulluna muhun eikä oo saanu mua mielestään.
Nytpä sit varmaan ainaki sai.
Mä en ikinä tappele tai tolleen jankkaa, en edes humalsaa, mutta sillon vaan suututti kaikki ja purin sen typeryyksissäni sit siihen mieheen. Itku! :(

Kun mies on kuitenkin selvästi osoittanut olevansa sinuun ihastunut, niin ehkä tilanteen voi vielä kääntää. Osoitat nyt miehelle niitä hyviä puoliasi, mihin hän sinussa ihastui, ja sitten toivot parasta.

Ollaan niin vähän tekemisissä, että ihan satunaisesti vaan nähään.
Vaikea nyt yrittää sitä saaha muhun uudestaan ihastuu. :(
Enkä mä tiedä kannattaako mun sille laitella viestiäkään. Alkaako sitä ärsyttää jos viestiä laitan ja oonko sit sellanen "roikkuja". Se ei kyllä mulle viestiä laitellu sillonkaan ku oli vielä ihan ihastunu, että tuskin se ite sitä nytkään laittaa.
Laitto vasta sit ku oli varma että voi nähä mut jos mä vaan haluun.

Niin, tiiä yhtään että loppuko ihastus tohon pieneen riitaan. :/

Äly nyt hermoile. Ellei mies tykkää sinusta sellaisena kuin olet - anna olla. Kaikkiin suhteisiin kuuluu riitely silloin tällöin ja se on normaalia. Ei ihastus lopu riitaan. Ei kukaan jätä pienen riidan takia toista jos on ihastunut saati rakastunut.

Laitoin sille viestin jossa kysyin yhtä juttua. Se vastas siihen kysymykseen ihan normisti, mut ei kysyny mitään takas. Nyt en enää viitti viestiä laittaa. Ei se kyllä yleensäkkään mitään kysy. En ois sillo aikasemmin ku viestiteltii ni mitenkään voinu arvata niistä viesteistä että se on muhun ihastunu. Nyt sit olenkin sen tunteitten kanssa ihan hukassa.
Tekis mieli kysyä, että joko sun ihastuminen meni ohi? Voiko tollasta kysyy?

Vähän mä kyllä nyt hermoilen. Vtuttaa jos mä pilasin sen tolla mun turhalla jänkkäämisellä. Riidat kuuluu joo suhteisiin, mutta ku vielä ei edes ollu mitään suhdetta. Eikä taija tullakkaan. :(

No jos sillä miehellä on vähänkin järkeä ja kokemusta, ei se välitä tuollaisesta. Kyllä me ymmärretään, että naisilla on joskus hieman vaihtelevat mielialat ja ootte erilaisia kuin miehet. Juuri siksi minusta naiset ovat ihania... Hirveästi ei noin alussa kannata tentata tunteista kun mies ei vielä edes ymmärrä itse mitä tuntee. Miehen rakkaus on sellaista, että se kasvaa ajan kuluessa.

Mitä jos sitten laittaisisin sille vaan viestiä, että se voi tulla mun luo yöks joskus toistekkin jos haluu? Oltiin siis mun luona nytten.
En kysyis niistä tunteista sit mitään.
Vai pitäsikö sit antaa vaan olla koko miehen. Ottakoon yhteyttä jos kiinnostaa ja ku mä nyt laitoin ton yhenki viestin.

Jos se on oikeasti ihastunut kuten sanoi, se ottaa kyllä pian yhteyttä. Tietty voit itsekin laittaa sille jonkin kivan viestin - jotain kevyttä flirttiä kuten suukkoja tai sellaista. Mutta jos pommittaa liikaa, mies voi ahdistua.

Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
Mitä jos sitten laittaisisin sille vaan viestiä, että se voi tulla mun luo yöks joskus toistekkin jos haluu? Oltiin siis mun luona nytten.
En kysyis niistä tunteista sit mitään.
Vai pitäsikö sit antaa vaan olla koko miehen. Ottakoon yhteyttä jos kiinnostaa ja ku mä nyt laitoin ton yhenki viestin.

ehkä kannattais ennemmin kysellä ovelammin, vaikka etää millos nähdään taas, tjtn...

Yhteistyössä