W
worried
Vieras
Omalla 1-vuotiaalla taaperolla paino menee yläkäyrillä, mutta pituuskasvu hieman notkahtanut. Lapsi on huono syömään, sylkee ruokaa pois tai ei syö ollenkaan. Toki joskus menee isompikin annos, mutta harvemmin. Imetän vielä, siitäkin tietysti saa energiaa. Ja energiaa siis riittää, eli ei sillä tavoin ole "nälkiintynyt" tms. Mutta miten huolissaan minun pitää olla, ja miten saan hänet syömään paremmin?