Voiko homoseksuaalisuudesta parantua?

• Viestiketjun aloittaja NytHarmaana
  • Ensimmäinen viesti
NytHarmaana
14-vuotias poikani kuuntelee Pet Shop Boysia, Queenia ja muita homoseksuaalisuudesta tunnettuja bändejä. Olen huolissani sillä pojassa on vähän alkanut ilmetä epäilyttäviä merkkejä, mitkä viittaavat seksuaaliseen kieroutumiseen. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Asia on aika arka ja vaikea, että sitä suoraan kehtaisi mennä kysymäänkään, vaikka oma lapsi onkin. Joku teistä varmaan on ollut tällaisessa tilanteessa ja ehkä joku osaisi vähän neuvoa tässä tilanteessa?

Julia
Hiukka ymmärrystä äidille. Minulla on yksi hyvä ystävä joka on homo ja ihana ihminen mutta ei ole sinut homoutensa kanssa ja elämä hankalaa. Teini ei välttämättä tiedä vielä mitä on. Aika näyttä miten käy. Ymmärrän erittäin hyvin että äitiä huolestuttaa. Huolestutaisi minuakin vaikka ole sitä mieltä että homo mies on naisen paras ystävä.

??
Potkase sitä persiiseen, varsinkin jos kävellessä keikuttaa sitä! Sanot vaan, että saakelin jätkä, jos oot homo jäät perinnöttä! Ei vaineskaa: anna sen olla, 14 vee saa jopa kuunnella sitä musaa kun haluu;ellei muuten niin kuulokkeilla ei pitäsi häiritä:

tissipapu
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kurjaa kun kukaan ei ota ongelmaani vakavasti. :( Kun tulee näin arkaa asiaa kysymään ja sitten vaan pilkataan ja vittuillaan.
Onhan sinulle vastattu asiallisesti, että homous ei ole sairaus, eikä siitä siten voi parantuakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kurjaa kun kukaan ei ota ongelmaani vakavasti. :( Kun tulee näin arkaa asiaa kysymään ja sitten vaan pilkataan ja vittuillaan.
Minkäköhän takia? :D

Varo, tyhmyys se vasta onkin tarttuva tauti... pysy siis etäällä pojastasi noine ajatuksiesi kanssa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Voi parantaa ja onhan niitä parannettukin. Homous on sairaus. Etsisin hyvän sielunhoitajan seurakunnasta juttelemaan pojan kanssa. Hypnoosiakin on käytetty hoitomuotona.
Tai tilaa paikalle manaaja!
Lukitse kellariin 50-vuodeksi.

Tai herätkää sieltä keski-ajalta ihan nykyaikaan.

vieras
Ei tästä kyllä parane. Mäkin joudun soittamaan joka aamu pomolle, että Joo-o, lesbona vieläkin heräsin. Sairausloma siis jatkuu. Mutta näin kesällä se on ihan kivaa. Talvisin on vähän tekemisen puutetta, mutta kyllä mä pärjään silti ihan kivasti.

friida
Minä taas olen äidin puolella. Ajattelen asiaa uskonnolliselta kantilta. Raamatussa sanotaan, että homoseksuaalisuus on väärin, tai siis sen TOTEUTTAMINEN. Kukaan ihminen ei ole syntynyt homoseksuaaliseksi, vaan mikäli ajatusta ruokkii kuvittelee itse olevansa. Eli jos poikasi ruokkii omaa homouttaa, hän kuvittelee että on itsekin. Ensin säikähtää asiaan, häpeää, sitten vasta hyväksyy, tai ei ollenkaan. Kysy pojaltasi reippaasti onko hänen luokallaan mukavia tyttöjä, entä poikia?`Kenen seurassa liikkuu? Tykkääkö jostain?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tästä kyllä parane. Mäkin joudun soittamaan joka aamu pomolle, että Joo-o, lesbona vieläkin heräsin. Sairausloma siis jatkuu. Mutta näin kesällä se on ihan kivaa. Talvisin on vähän tekemisen puutetta, mutta kyllä mä pärjään silti ihan kivasti.

:LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä