Voiko Clomiannoksen nosto lyhentää kiertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oona82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oona82

Jäsen
21.01.2010
113
0
16
Eli aiemmin olen syönyt clomeja kierron 3. -7. päivä 1 päivässä ja kierto on ollut 31.
Nyt ensimmäinen kierto menossa, kun annos on nostettu 2 tablettiin, voiko olla mahdollista, että kierto on lyhentynyt 27?
Mulla siis lievää pco:ta ja TODELLA pitkät kierrot luomuna.
Ovistestit näyttää epäselvästi (ovat aina näyttäneet), mutta se ehkä puhuisi oviksen puolesta kiertopäivänä 13 ja näin ollen kierto ois 27, mulla kun luteaalivaihe on aina sen 14 päivää.

Moi,
en osaa vastata kysymykseen, vaan tulen jonottamaan tähän, jos joku osaisi.

Minä syön myös nyt ekaa kertaa 2 tabl/pv.. tai siis söin. Tänään on ollut sellasta kipuilua, että ovis saattaisi olla tuloillaan. Ja menossa kp 12.

Minulla myös pco:ta ja todella pitkät kierrot luomuna. Siksi jatkoin nyt clomeja, vaikka hoidoista on kesätauko..

Jään mielenkiinnolla odotteleen kans vastausta kysymykseesi :)

Onnea Oona ovisplussasta! ;) Mä olen yrittäny metsästää jokinlaista viivaa nyt 4 pvää,super vaalea viiva vaan ilmestyy. Nyt menossa toka clomi-kierto,eka oli 27 pidentyi n. 2 pvää normaalista. Mulla ärhäkkä endo ja clomit varmistamassa luomu ovista,mutta nyt tuntuu olevan teillä tietymättömillä.Ennen laparoskopiaa kierto 25,skopian jälkeen kierto vaihteli 17-28 välillä,tosi kiva. Viime kierrossa en ovisoireita bongannu,mutta luulen luteaalin olevan 14 pvää,eli ovis ois ollu kp 13,mutta varmaksi en tiedä.Tikkuja ei ollu viime kierrossa. Nyt epätoivo jo iskee,että entä jos ovis onki hävinny clomeilla?!
Inhottavaa alamaha kipua,oikeella munassarjalla tuntuu koko ajan,mutta siellä on n 4cm endometriooma,joka leikattiin skopiassa.Tuolloin oli 7cm ja jo 3kk leikkauksesta se oli taas 2 cm. Toivottavsati ovis löytyy mullakin.

Plussaonnee Oona!

Yhteistyössä