E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi, mulla on molemmilla kerroilla ollut pientä lämpöä ihan alussa
Alkuperäinen kirjoittaja normaalia:Raskauden alussa lämmöt on koholla normaaliin verrattuna noin 0,5-1,5 astetta. En tiedä mikä sun normaali lämpö on mutta mulla raskauden alussa on lämmöt ollut aina jotain 37,5.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis ku tilanne on se, että olen ollut muista oireista johtuen lähes satavarma, että olen raskaana...menkkojen aikaan tuli vain pientä tuhrua ja alamahaa on jomottanut jo jonkin aikaa ja se tuntuu sellaselta raskaalta...eilen sitten alkoi mieletön pahoinvointi, en ole oksentanut, mutta nuokkunut pöntön päällä yölläkin...ajattelin, että tämä ois mahatautia, mutta muilla ei ole ainakaan vielä mitään merkkiäkään sellaisesta. Lämpöä minulla on ollut oikeastaan jo jonkin aikaa, sellaset 37.2-3 ja nyt se sitte oli viime yönä ja tänään 38.0, nyt taas 37.1. Olo on ihan niinku ois mahatauti, mutta pahoinvointi aina helpottaa jos syön jotain! Ei kai se mahataudissa niinpäin pitäisi olla??