ev
ja nyt puhun sellaisesta alkkiksesta joka "vain" tissuttaa, ei vedä perseitä olalle. mutta juomista kuitenkin tapahtuu useamman kerran viikossa.
Just näin!Ei, koska tiukan paikan tullen alkoholisti valitsee aina viinan lastensa sijaan. Siksi hän on alkoholisti.
Tämä on totta.Ei, koska tiukan paikan tullen alkoholisti valitsee aina viinan lastensa sijaan. Siksi hän on alkoholisti.
Miten tuon tiedat? oletko itse ehka holisti?Just näin!
ei alkkisperheissä aina ole tuollaista, turvatonta hulluutta.Sanoisin että ei voi. Mieheni on kuitenkin sitä mieltä että hänen äitinsä on ollut hyvä äiti huolimatta siitä että hänet on jätetty yksin kotiin alta kouluikäisenä ja kerran melkein sytytti tulipalon,joutunut näkemään väkivaltaa, nähnyt kun isä tappaa kissan, kuunnellut kun isä uhkailee ja haukkuu äitiä, joutunut äitinsä kanssa pakenemaan kotoa, asunut noin kuudessa eri paikassa ennen kouluikää, ollut huostaanotettuna ja äitinsä ostanut hänelle alkoholia usein noin 12 vuotiaasta että saa ryyppyseuraa.
Ei voi olla. Lapsi pelkää koko ajan milloin se korkki aukeaa, vaikka väliä olisi viikkoja tai kuukausiakin. Ihana sama miten juo ja kuin usein, pelko ja ahdistus on läsnä jatkuvasti.ja nyt puhun sellaisesta alkkiksesta joka "vain" tissuttaa, ei vedä perseitä olalle. mutta juomista kuitenkin tapahtuu useamman kerran viikossa.
Ei niin mutta pointti oli se että alkoholistien lapset usein pitävät vanhempiaan hyvinä vanhempina vaikka he eivät sitä alkoholin takia ole.ei alkkisperheissä aina ole tuollaista, turvatonta hulluutta.
no mun äiti oli oikeesti ihan tavis hyvä äiti. siinä missä naapurin pirkonkin äiti.Ei niin mutta pointti oli se että alkoholistien lapset usein pitävät vanhempiaan hyvinä vanhempina vaikka he eivät sitä alkoholin takia ole.
Se on hyvä että missään vaiheessa äitisi ei sitten joutunut tiukkaan paikkaan.no mun äiti oli hyvä äiti vaikka tissutteli. puuhasi meidän kanssa, koti oli siisti, koskaan ei ollut väkivaltaa tmv. ihan tavallista arkea sillä erotuksella että äiti tissutti viiniä.
ainoa mikä jäi lapsuudesta harmittaa oli harrastusten puute, äiti kun tissutteli niin ei voinut kuskata.
Suunnilleen näin mun miehenikin asian kokee. Edelleen olen sitä mieltä että alkoholisti joka juo ei voi olla hyvä vanhempi.no mun äiti oli oikeesti ihan tavis hyvä äiti. siinä missä naapurin pirkonkin äiti.
meillä ei ollut koskaan turvatonta siksi että äidillä oli aina viinilasi edessä.
Totta kai miehesi haluaa suojella sitä pientä poikaa itsessään.Suunnilleen näin mun miehenikin asian kokee. Edelleen olen sitä mieltä että alkoholisti joka juo ei voi olla hyvä vanhempi.