Voiko alapäähän tulla finni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ollut 8 vuotta saman miehen kanssa, ja hän ei ole minua pettänyt (joo voin olla siitä täysin varma), enkä minä ole pettänyt häntä.

Tämä ehkä finni on juuri puhkeamassa olevan finnin näköinen, eli semmoinen valkopäinen patti. Pieni, eikä siinä ole mitään rakkuloita.

Tämä "finni" on siis miehellä, ei minulla. Peniksen varressa.

Vähän tietysti huolettaa, olenko nuoruuden sekoiluissa saanut jonkun taudin joka olisi nyt vasta tarttunut mieheeni. Tosin missään kokeissa ei minusta ole mitään sukupuolitautia ikinä löytynyt.

Kiitos vastauksista.
Itsekin olen sitä mieltä että on finni, kun on ihan samannäköinen kuin kasvoissa olevakin. Netin sukupuolitauti-tietouden perusteella ei sopisi edes niihin patteihin.

Koskaan ei tiedä mikä näppylä se on. Itse suosittelen melko radikaalia ratkaisua, kirvestä.
Eli siinä miehenne kanssa otatte illalla pöydän ääressä kupin kahvia ja alatte hommiin. Eli yksinkertaisesti miehelle vaan kapula suuhun, ja kirveen heilautus, niin pääsette kaikista näppy huolistanne kerta laakista :-)
HUOMIO: Varatkaa pari laastaria toimiinne mukaan, sillä penis voi operaation jälkeen vuotaa hieman verta, mutta kyllä se laastareiden ja bepanteenin avulla tyrehtyy. :-)

Ei se nytten niin paha ole se ei vahingoita sinua mutt suosittelen kirves operaatiota no vitsi vitsi sen voi puhkaista tai mennä lääkäriin tai antaa olla.

Kuulostaa aivan siltä kuin kyseessä olisi milium eli suomeksi sanottuna luufinni.

Ei ole millään lailla vaarallinen, mutta saattaa olla kipeä ennen puhkeamistaan. Noita tulee naisilla alapäähän( joillakin toistuvasti klitoriksen huppuun), miehillä peniksen varteen ja joillakin toistuvasti lähelle silmäkulmaa.

Jotkut eivät saa tuollaista koskaan.

Itselläni oli kerran alapäässä juuri siinä klitoriksen vieressä, kipeä oli kunnes sain puristettua tyhjäksi ja sitten vaiva katosi. Eikä onneksi uusinut.

Yhteistyössä