R
Reissuun mars!
Vieras
Tottakai voi jättää! Turhaa jeesustelua ja oman täydellisyyden pönkittämistä nuo ylläolevat kommentit!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Irkku:Suurin osa naisista muuttuu sekopäiksi saatuaan lapsia. Kaikki normaali maalaisjärki katoaa ja naisista tulee oikein petoja toisiaan kohtaan. Surullista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Siis voi jösses mitä porukkaa täällä! Heti haukutaan huonoksi äidiksi/hulluksi/vastuuttomaksi... mitä vielä, kun joku KYSYY mielipidettä. Ei hän kuitenkaan joukkolynkkausta tai haukkumista pyytänyt, vai?
Kukaan ei anna mitään manuaalia eikä sellaista manuaalia ole olemassakaan, että näin ja näin pienen saat jättää täksi ja täksi ajaksi hoitoon. Oman itsesi tuntemusten mukaan kun etenet niin kaikki on hyvin. Jos tuntuu siltä että ikävöisit hulluna, niin eihän kannata lasta hoitoon jättää, menee lomakin ihan pilalle. Jos tuntuu, että kaipaat TODELLA paljon lomaa ja omaa aikaa miehesi kanssa, niin jätät lapsen hoitoon ja lähdet kahdestaan miehesi kanssa. Vaikkakin vauva on minustakin hieman liian pieni jäämään hoitoon viikoksi enkä tiedä pystyisinkö itse niin tekemään niin se ei tee sinusta huonoa äitiä tai vastuuntunnotonta idioottia vaikka niin tekisitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja m:nyrkkisääntönä 1 vrk/ikävuosi erossa äidistä suosittelee esim. J.Sinkkonen
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Tietysti voi,hyvässä hoidossahan lapsi olisi =) En tajua teitä kauhistelijoita :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja m:nyrkkisääntönä 1 vrk/ikävuosi erossa äidistä suosittelee esim. J.Sinkkonen
Ei täälä tunneta sellasia ja mammat tietää kaiken paremmin kun psykologit jne. Toimitaan ajatellen sitä mitä mieltä itse on eikä mitään suosituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja RÄYH:Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Siis voi jösses mitä porukkaa täällä! Heti haukutaan huonoksi äidiksi/hulluksi/vastuuttomaksi... mitä vielä, kun joku KYSYY mielipidettä. Ei hän kuitenkaan joukkolynkkausta tai haukkumista pyytänyt, vai?
Kukaan ei anna mitään manuaalia eikä sellaista manuaalia ole olemassakaan, että näin ja näin pienen saat jättää täksi ja täksi ajaksi hoitoon. Oman itsesi tuntemusten mukaan kun etenet niin kaikki on hyvin. Jos tuntuu siltä että ikävöisit hulluna, niin eihän kannata lasta hoitoon jättää, menee lomakin ihan pilalle. Jos tuntuu, että kaipaat TODELLA paljon lomaa ja omaa aikaa miehesi kanssa, niin jätät lapsen hoitoon ja lähdet kahdestaan miehesi kanssa. Vaikkakin vauva on minustakin hieman liian pieni jäämään hoitoon viikoksi enkä tiedä pystyisinkö itse niin tekemään niin se ei tee sinusta huonoa äitiä tai vastuuntunnotonta idioottia vaikka niin tekisitkin.
SAMAA MIELTÄ!! SIIS EN TARKOITA ETTÄ LASTA PITÄISI JÄTTÄÄ NOIN PITKÄKSI AIKAA MUTTA HIRVEITÄ HAUKKUJA AP:LLE SATELEE.
KAIKEN LISÄKSI SUURIN OSA OLI ERÄÄSSÄ EILISESSÄ KESKUSTELUSSA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ONPA HYVIN TEHTY YH-ÄIDILTÄ (LUO PAREMPAA TULEVAISUUTTA) KUN MENEE TÖIHIN PÄIVÄKSI JA ILLAKSI OPISKELUIHIN, KUN VAUVA ON 9 KK!! MITÄ EROA, TUOSSAKAAN LAPSI EI NÄE ÄITIÄÄN JUURI KOSKAAN (EHKÄ MUUTAMAN TUNNIN ILLALLA??) JA VIELÄ PIDEMMÄSTÄ AJASTA KYSE!!!!!!!!
IHME PORUKKAA!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja j:Voi. Mutta itse en todellakaan jättäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja muuten:Alkuperäinen kirjoittaja j:Voi. Mutta itse en todellakaan jättäisi.
peesaan. Mun mielestä 9kk ei ole enään vauva, enemminki taapero.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja muuten:Alkuperäinen kirjoittaja j:Voi. Mutta itse en todellakaan jättäisi.
peesaan. Mun mielestä 9kk ei ole enään vauva, enemminki taapero.
kyllä 9kk ikäinen on vauva vielä muutaman kuukauden ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Veljen vauva oli juuri 9 kk ikäinen kun oli meillä 5 päivää hoidossa, hyvin meni. Lapsi oli kyllä meillä paljon viettänyt aikaa etukäteen joten ei vierastanut meitä yms.