M
mie
Vieras
...äidin kanssa naisten puolelle uimahallissa, vai pitääkö mennä yksin miesten puolelle? On kesällä vasta 7v. täyttänyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Mä en ainakaan hyvällä katsoisi, jos 7-vuotias olisi naistenpuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Mm:meillä 10vee poika ollut mun mukana naisten puolella ja hyvin on mennyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kysyin asiaa uimahallilta. Uimahallin kassalla oli 2 henkilöä, toinen uinniope ja toinen joku kassatyyppi. He kertoi, että heillä käytäntö on se, että kouluikäset lapset kulkee "omilla" puolillaan. Eli se "raja" on kouluikä.
Perustelivat asiaa kuta kuinkin näin: Se voi tappaa koko uimainnostuksen, jos samalla puolella seikkailee eri sukupuolta olevia luokkakavereita. Pojilla se yleensä haittaa huomattavasti vähemmän, kun tytöillä, mutta näissä pitää ottaa huomioon muutkin lapset, kun omat. Ja kuulemma he ohjeistaa vanhempia, jos kouluikäsiä lapsia aiotaan viedä "väärälle puolelle".
Alkuperäinen kirjoittaja mie :Alkuperäinen kirjoittaja Mm:meillä 10vee poika ollut mun mukana naisten puolella ja hyvin on mennyt
Hyvä. Tiedän ettei poika halua yksin mennä miesten puolelle (ei uskalla) enkä haluaisi pakottaa.