Voiko 7v. poika vielä tulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä voi. meillä uimahallin valvojalta asiaa kysyin ja hän sanoi, että joskus 9-10-vuoden paikkeilla ei poikaa ole enää järkevää viedä naisten puolelle, koska silloin siellä esim. ikäisensä tytöt, mahdollisesti vieläpä koulukavereita, voivat alkaa nolostella.

Nyt kun on koulut alkaneet, uimahallissa saattaisi olla koulukavereita, esim 5 luokan tyttöjä. Heitä harmittaisi. Jos otat naisten puolelle, ala ainakin heti opettaa omatoimiseksi kaaiien lukoissa ym. Perhesauna on tietysti yksi vaihtoehto.

Voi tulla tietty, oon nähny paljon vanhempiakin poikia. Omani kulkee jo miesten puolella yksin tutussa paikkaa, mutta en laske vieläkään vieraassa paikassa, kuten tänä kesänä oltiin toisella paikkakuntaa kylpylässä ja poika 8v tuli mun mukaan. Oli siellä vanhempiakin poikia.

No kyllä tasan tarkkaan otin meiän just 7 täyttäneen pojan Ikaalisten kylpylässä mun ja tytön kanssa naisten puolle!! (mies oli juoksukisoissa, eikä siis päässyt meiän kanssa uimaan)
Aivan hirveesti porukkaa, ja tuo meiän arka (tuollasissa asioissa) jätkähän ois saanu paniikkikohtauksen jos oisin sen yksin laittanu sinne miesten puolle!!

Eikä kyllä tullut yhtään oudoksuvia katseita! :o
Oli monen monta aikaslailla samaa ikää olevaa poikaa siellä äitiensä kanssa.

7v poika voi kyllä mennä miesten puolelle.

Onpa jostain 7v tytöstä kiva ku luokkakaveri poika näkee sen siellä ilkosillaan...

Kokemusta on ku tyttö tuli itkien koulusta ku luokkakaveri oli naureskellut nähneensä tytön uimahallin pukuhuoneessa...

Kyllä lapset osaa olla julmia :O

Mun 7-vuotiaani kyllä pärjäisi miesten puolella yksin, mutta itse en halua ottaa sitä riskiä, että siellä on joku sairas yksilö paikalla pojan siellä ollessa. Mieluummin otan vielä oman poikani mukaan naisten puolelle.

Kysyin asiaa uimahallilta. Uimahallin kassalla oli 2 henkilöä, toinen uinniope ja toinen joku kassatyyppi. He kertoi, että heillä käytäntö on se, että kouluikäset lapset kulkee "omilla" puolillaan. Eli se "raja" on kouluikä.

Perustelivat asiaa kuta kuinkin näin: Se voi tappaa koko uimainnostuksen, jos samalla puolella seikkailee eri sukupuolta olevia luokkakavereita. Pojilla se yleensä haittaa huomattavasti vähemmän, kun tytöillä, mutta näissä pitää ottaa huomioon muutkin lapset, kun omat. Ja kuulemma he ohjeistaa vanhempia, jos kouluikäsiä lapsia aiotaan viedä "väärälle puolelle".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyin asiaa uimahallilta. Uimahallin kassalla oli 2 henkilöä, toinen uinniope ja toinen joku kassatyyppi. He kertoi, että heillä käytäntö on se, että kouluikäset lapset kulkee "omilla" puolillaan. Eli se "raja" on kouluikä.

Perustelivat asiaa kuta kuinkin näin: Se voi tappaa koko uimainnostuksen, jos samalla puolella seikkailee eri sukupuolta olevia luokkakavereita. Pojilla se yleensä haittaa huomattavasti vähemmän, kun tytöillä, mutta näissä pitää ottaa huomioon muutkin lapset, kun omat. Ja kuulemma he ohjeistaa vanhempia, jos kouluikäsiä lapsia aiotaan viedä "väärälle puolelle".

Sama mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Alkuperäinen kirjoittaja Mm:
meillä 10vee poika ollut mun mukana naisten puolella ja hyvin on mennyt

Hyvä. Tiedän ettei poika halua yksin mennä miesten puolelle (ei uskalla) enkä haluaisi pakottaa.

Miusta tuon ikäinen on jo liian iso. Omat on 11 ja 8,ja kyllä ne joutuu miesten puoleele. Tosi noloa voisi olla jos sattuisi vaikka saman luokant yttöjä, takuullaainakin niitä nolottaisi ja inhottaisi.

Yhteistyössä