A
ap
Vieras
Vai uskaltaisiko sitä jättää lapsen siksi aikaa leikkimään neuvolan odotussaliin jossa leluja? Jos ei mies kerkiä töistä kotiin ajoissa, niin minun olisi otettava lapsi mukaan :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei saanu ottaa, kuulemma traumaattista lapselle..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko lapsen jättää leikimään siihen oven toiselle puolelle lelujen kanssa? On hirveän kiltti ja leikkii aloillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko lapsen jättää leikimään siihen oven toiselle puolelle lelujen kanssa? On hirveän kiltti ja leikkii aloillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Omani (samanikäinen) odottaisi odotussalissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yks mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei saanu ottaa, kuulemma traumaattista lapselle..
No nykyään kyllä saadaan traumoja ihan mistä vaan.
Ota pojalle kirja tms. mukaan, mikä nyt kiinnostaa. On varmasti jokin nurkkaus, mistä ei ole suoraan "näkymiä". Kierukan paikallaanolo tarkastetaan ultralla, ei siinä kauaa mene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli sinä uskaltaisit jättää leikkimään siihen odotussaliin? Tuolla neuvolassa odotussali on juuri hoitajan oven toisella puolella, joten olisi siinä' "lähellä" lapsi kuitenkin. Minua niin ahdistaa varsinkin nuo kystat rinnoissa ja haluisin ne tutkituttaa. parina viikkona olen jo soitellut aikoja, mutta en niitä ole saanut ja tänään tuo aika oli peruutusaika ja ainut vapaa, ensi viikollekaan ei vapaita ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Omani (samanikäinen) odottaisi odotussalissa.
Eli sinä uskaltaisit jättää leikkimään siihen odotussaliin? Tuolla neuvolassa odotussali on juuri hoitajan oven toisella puolella, joten olisi siinä' "lähellä" lapsi kuitenkin. Minua niin ahdistaa varsinkin nuo kystat rinnoissa ja haluisin ne tutkituttaa. parina viikkona olen jo soitellut aikoja, mutta en niitä ole saanut ja tänään tuo aika oli peruutusaika ja ainut vapaa, ensi viikollekaan ei vapaita ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Siis ihan oikeastikko jotkut äidit on näin yksinkertaisia? Levitänkö toosani 4 vuotiaan näkösälle? Pitääkö oikeasti miettiä? Niin, no, eikai siitä sen kummempaa traumaa saa kun veristen rättien vaihdon näkemisestäkään :xmas: