voihan ahdistusjännitys sentään..

pientä paniikin poikasta tuntuvissa, huomenna aamulla lentokentälle pitäis lähteä Likkaa viemään, lähtee kolmeksi viikoksi Englantiin kielimatkalle..

onko kaikki tarvittava hankittu? muistettiinko varmasti kaikki? riitääkö rahat? pärjääkö se? ja ennenkaikkea kuinka mä pärjään???

:snotty:

huoh, tiedän et on kaikki ja tiedän et se pärjää mut silti :D panikoinkohan mä koko reissun ajan? toivottavasti en..
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
HippuTAR
Mä panikoin jo siitä jo siitä ku poika menee kahden yön kesäleirille ens viikolla :D.

Mutta hyvin se sun likka sielä pärjää. Ja kai sillä on kortti jolla saa sielä nostettua rahaa? Niin et tarvittaessa voit siirtää lisää. Ja kauppoja on englannissakin jos jotain on unohtunu.
Mutta tosiaan panikoisin mäkin kaikesta huolimatta, ehkä se paniikki hellittä kun Likkas on lähteny kun sitten et enää voi vaikuttaa asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
hitto et meni nopeasti tämäkin kolme viikkoa, tänään siirtyivät englannista ranskaan, viettävät 2pv pariisissa ja perjantai-iltana kotiin..

ja en panikoinut, enkä pahemmin edes ikävöinyt, Likka nautti niin reissustaan et enemmänkin surin sitä et menee aika niin nopeasti.Mut ihanaahan se on taas kotiinkin saada :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid

Yhteistyössä