voi #&%?$!* #&%?$!*

  • Viestiketjun aloittaja kotäityli
  • Ensimmäinen viesti
kotäityli
niin eli puhe oli sauna illassa, jossa ois tehty morsiuustaikoja, sen jälkeen grillailtu. sitte meikkaus/siistimis jutut ja sitte baanalle. eli jos hän nyt ei pääse tämmöisiin "juhliin" niin eipä pääse jatkossakaan :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:57 kotäityli kirjoitti:
\Olipa järkevää, laittaa ystävyys katkolle kun toinen sitä eniten tarvitsee. Kun rakkaus saa pauloihin niin järki ei toimi. Tosi ystävä kestää tämän ja pysyy lähettyvillä odottamassa, kunnes toinen palaa järkiinsä.
turha sun on mulle tulla sanomaan ettenko ole ollut tosi ystävänä, mut jokin raja sentään. sä et tiiä kaikkee meijän välisestä ystävyyssuhteesta, tämä oli yksi hänen "tekemisistä" ohareista ei ollut ainut.


[/quote]
Jos ystävyydessä on ollut ongelmia ennen tätä uutta miestä, niin sitten luultavasti teet oikein. Luulin että ongelmat olivat vain miehen aikaisia. Joistakin kannattaa pysyä erossa, etteivät he vedä sinua mukanaan lokaan. Olen toi vieras, jolle vastasit.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:57 kotäityli kirjoitti:
\Olipa järkevää, laittaa ystävyys katkolle kun toinen sitä eniten tarvitsee. Kun rakkaus saa pauloihin niin järki ei toimi. Tosi ystävä kestää tämän ja pysyy lähettyvillä odottamassa, kunnes toinen palaa järkiinsä.
turha sun on mulle tulla sanomaan ettenko ole ollut tosi ystävänä, mut jokin raja sentään. sä et tiiä kaikkee meijän välisestä ystävyyssuhteesta, tämä oli yksi hänen "tekemisistä" ohareista ei ollut ainut.
Jos ystävyydessä on ollut ongelmia ennen tätä uutta miestä, niin sitten luultavasti teet oikein. Luulin että ongelmat olivat vain miehen aikaisia. Joistakin kannattaa pysyä erossa, etteivät he vedä sinua mukanaan lokaan. Olen toi vieras, jolle vastasit.

[/quote]

niin tuskin nyt laittaisin poikki välejä jos tämä ainut kerta, mut tätä on jatkunut kauan. erilaisilla jutuilla. tiiän vaan nyt sen et mun mitta on täynnä ja en jaksa olla se ainut joka tätä ystävyyttä pitää koossa.
 
Turhat polttarit
ITSE OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ POLTTARIT OVAT IHAN TYHJÄNPÄIVÄINEN JA TYPERÄ OHJELMANUMERO VARSINKIN "BAANALLE MENOINEEN).

Vastikään ystäväni kertoi työkaveristaan, joka polttareistaan eksyi vieraaseen sänkyyn VIIKKOA ENNEN HÄITÄ. Sinnä remuamismeiningissä kun tahtoo joskus järki sumentoa, varsinkin kun runsaat alkon antimet ovat vauhtia antamassa.

Ja joskus saa hävetä jo päiväsaikaan silmät päästään polttariporukoitten tyhmiä oivalluksia ja rahankeruita kaupungilla.

Se täytyy tässä tapauksessa myöntää, että huonot ovat eväät yhteiselle reissulle, jos ei etukäteen pystytä sen verran selvästi kommunikoimaan, että tiedettäisiin, mihin sopii osallistua ja mihin ei.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:24 Turhat polttarit kirjoitti:
ITSE OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ POLTTARIT OVAT IHAN TYHJÄNPÄIVÄINEN JA TYPERÄ OHJELMANUMERO VARSINKIN "BAANALLE MENOINEEN).

Vastikään ystäväni kertoi työkaveristaan, joka polttareistaan eksyi vieraaseen sänkyyn VIIKKOA ENNEN HÄITÄ. Sinnä remuamismeiningissä kun tahtoo joskus järki sumentoa, varsinkin kun runsaat alkon antimet ovat vauhtia antamassa.

Ja joskus saa hävetä jo päiväsaikaan silmät päästään polttariporukoitten tyhmiä oivalluksia ja rahankeruita kaupungilla.

Se täytyy tässä tapauksessa myöntää, että huonot ovat eväät yhteiselle reissulle, jos ei etukäteen pystytä sen verran selvästi kommunikoimaan, että tiedettäisiin, mihin sopii osallistua ja mihin ei.
niin se on sun mielipide. toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:24 Turhat polttarit kirjoitti:
Vastikään ystäväni kertoi työkaveristaan, joka polttareistaan eksyi vieraaseen sänkyyn VIIKKOA ENNEN HÄITÄ. Sinnä remuamismeiningissä kun tahtoo joskus järki sumentoa, varsinkin kun runsaat alkon antimet ovat vauhtia antamassa.
Ei se polttareiden järjestäjien vika, jos naimisiin menevä eksyy vieraaseen sänkyyn.
Itsekään en polttareista välitä ollenkaan, mutta entäs jos ap ja tämä naimisiin menevä niistä oikeesti tykkäävät =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:24 Turhat polttarit kirjoitti:
ITSE OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ POLTTARIT OVAT IHAN TYHJÄNPÄIVÄINEN JA TYPERÄ OHJELMANUMERO VARSINKIN "BAANALLE MENOINEEN).

Vastikään ystäväni kertoi työkaveristaan, joka polttareistaan eksyi vieraaseen sänkyyn VIIKKOA ENNEN HÄITÄ. Sinnä remuamismeiningissä kun tahtoo joskus järki sumentoa, varsinkin kun runsaat alkon antimet ovat vauhtia antamassa.
Voihan sinne vieraaseen sänkyyn eksyä muulloinkin, kuin polttareissa. Ei ne polttarit välttämättä ole sen kummempi tapahtuma, kuin normaali baari-iltakaan. Eli tarkoititko, että on typerää yleensä koskaan lähteä baanalle.
 
No jos niin törppö on, että polttareissaan eksyy vieraaseen sänkyyn, on se vaara siitä eksymisestä joka tapauksessa olemassa. Eli polttareita en käyttäisi vieraissa käynnin syynä.

Joka tapauksessa aika kökköä toimintaa mieheltä ja mietin, että ompa kyllä omistushaluinen ja olisko pientä henkistä väkivaltaakin jo ilmassa. Mites sitten muutaman vuoden päästä.
Mieti sitä ystävyyttä nyt hieman. Ei teidän tarvi olla kuin paita ja peppu, mutta voihan sitä jossain väleissä olla. Voihan se olla, että ystäväsi ikävä käytös johtuu hänen miehestään.
 
Ihmeellisiä kokemuksia? ja ajatuksia monilla polttareista :eek: Minulla oli aivan ihanat polttarit: morsiussauna(ruusunlehtiä, kynttilöitä, shampanjaa ja hedelmiä :p ) taikoineen, kosmetologi+kampaaja+hieroja saunan jälkeen takkahuoneessa, ihanat ruuat ja juomat ja sitten kaupungille. Eli siis luksus-tyttöjenilta. Ja tämäntyylisissä polttareissa olen ollut noin kymmenissä. Aina sitten ollut joku juttu, mitä morsian on aina halunnut kokeilla. Minun mielestä jokainen morsian ja sulhanen ansaitsee ihanat ikimuistoiset polttarit. Ja aivan sairas tämä kotiäitylin ystävän mies, ei antanut edes omassa rantasaunassa tyttöporukalla saunoa :eek: Kotiäitylille :hug: , itse olen kahdet polttarit järjestänyt ja niissä on todellakin hommaa, mutta palkkiona on ollut onnellinen morsian ja myöskin sulhanen!
 
voi voi, ja että NAIMISIIN menossa tommosseen tyypin kanssa...Hohhoh :headwall: No mikäs siinä jos tykkää elää nyrkin ja hellan välissä :snotty:
Ja mikä ihmeen kiire mennä naimisiin jos vasta alle vuoden ovat seurustelleet???
Ja viel se pakko kommentoida ettei se aina niin mene jos kerran pettäny ni pettää jatkossakin :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 08:39 kotäityli kirjoitti:
ihem ettei yöunetkaan saaneet mun vihaa ystävää kohtaan laantumaan :whistle:
pitää näköjään ajan vaan antaa kulua
Antaa ajan kulua ja vihan olla...menkööt ittekseen naimisiin, kerta mies on vanhaa ystävää tärkeämpi...
 
mietippä oletko sitten itsekään aito ystävä tälle ihmiselle. et ole, jos tollaisen takia laitat välit poikki. olisittehan te muut voineet mennä juhlimaan vaikka morsian ei olis tullutkaan. täytyy kunnioittaa kuitenkin toisten parisuhdetta. eikä tämän perusteella mun mielestä voi vielä tuomita miestäkään miksikään hirviöksi. tai sitä sanoa, että liitto ei onnistu ja voi voi... mistäs tietää miten onnellisia näistä tulee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:26 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
mietippä oletko sitten itsekään aito ystävä tälle ihmiselle. et ole, jos tollaisen takia laitat välit poikki. olisittehan te muut voineet mennä juhlimaan vaikka morsian ei olis tullutkaan. täytyy kunnioittaa kuitenkin toisten parisuhdetta. eikä tämän perusteella mun mielestä voi vielä tuomita miestäkään miksikään hirviöksi. tai sitä sanoa, että liitto ei onnistu ja voi voi... mistäs tietää miten onnellisia näistä tulee.
Onko toi muka normaalia käytöstä tulevalta aviomieheltä?
Mä olen kyllä kotiäitylin puolella 100%, koska olen tuollaisen miehen kanssa elämästäni tuhlannut 5 vuotta. Ja juuri tuollaiseen tilanteeseen se loppuikin sitten, vihdoin sain silmäni auki. Viime hetkellä tosin, mutta silti.
 
Ihme jeesustelijoita ootte.... :whistle: Yleensä täällä saa lukea 100-sivuisia ketjuja siitä, kuinka miehiä ei missään tapauksessa saa päästää polttareihin :D Ja nyt on "julma/epäinhimillinen" MIES kyseessä, joka ei tulevaa vaimoaan päästä polttareihinsa... Missäs ymmärrys nyt on :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:29 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Ihme jeesustelijoita ootte.... :whistle: Yleensä täällä saa lukea 100-sivuisia ketjuja siitä, kuinka miehiä ei missään tapauksessa saa päästää polttareihin :D Ja nyt on "julma/epäinhimillinen" MIES kyseessä, joka ei tulevaa vaimoaan päästä polttareihinsa... Missäs ymmärrys nyt on :whistle: ;)
No taitaa olla kaksi eri asiaa naisten polttarit jossa

saunotaan
tehdään morsiustaikoja
kasvohoitoja

kuin miesten polttarit joissa

ryypätään hulluna
käydään strippiklubeissa
h.uorissa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:40 Peppari kirjoitti:
No taitaa olla kaksi eri asiaa naisten polttarit jossa

saunotaan
tehdään morsiustaikoja
kasvohoitoja

kuin miesten polttarit joissa

ryypätään hulluna
käydään strippiklubeissa
h.uorissa
Yleistystä... :D :D Naisilla "muka" kiltit polttarit, miehet taas omissaan nai kaikkea liikkuvaa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 08:43 KYSYMYS kirjoitti:
KOTIÄITYLI:

Oletko varma, ettei tämä ystäväsi näe näitä kirjoituksiasi?

Mä meinaan taidan tietää kenestä on kyse...
Toivottavasti näkisi, että heräisi ajoissa ja avaisi ne silmät....ennen kuin on liian myöhäistä.

Mun ystävän ex-mies oli just tollanen. Ja lääkärin diagnoosi olikin sitten narsistinen persoonallisuushäiriö ja sairaalloinen mustasukkaisuus!!!
Eli näin kaikki alkoi, ystäväni ei päässyt mihinkään.
Mies käyttäytymisellään aiheutti sen, että ystävältäni meni koko elämä. Hän eli vain miehelle ja miehen kanssa. Näin toimii vain sairas ihminen. Ei kukaan terve ihminen uhkaile, että jos menet polttareihin voit sitten perua koko häät samantien.
Luojan kiitos, ystäväni avasi silmänsä ennenkuin pappi sanoi aamenen. Siihen tarvittiin kyllä ensin muutama vuosi ja muutama nyrkin isku ja raiskauksia!!!

 

Yhteistyössä