voi #&%?$!* #&%?$!*

  • Viestiketjun aloittaja kotäityli
  • Ensimmäinen viesti
Eikä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:29 kotäityli kirjoitti:
nyt kiikastaa siitä kun miehelle ei ole kukaan omia polttareita järjestänyt.
Ja tulevan vaimonko syy on että herralla ei oo sellasia kavereita, jotka järjestäis polttarit? Apua!!! :eek:

Rentoutukaa muut kaverit saunassa ja pitäkää kiva tyttöjen ilta, jos morsmaikku ei saa lupaa.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:40 Kreecher kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:29 kotäityli kirjoitti:
suutuin nyt kaverille. nyt kiikastaa siitä kun miehelle ei ole kukaan omia polttareita järjestänyt. kaverin serkut piti jo talvella heille yhteiset polttarit ja nyt me ajateltiin järjestää tyttöjen polttarit.
tämä morsmaikku "koittaa" tulla :headwall:
Pitäkää sitten saunailta keskenänne, ilman morsianta, jos kerran lapsenvahdit ja kaikki järjestelyt on tehty. Ei missään nimessä kannata käydä siirtämään polttareita, koska todennäköisesti sitten parin viikon päästä on joku muu pätevä syy, miksi ei pääse tulemaan.
Ihme tyyppi se kaverisi mies, tosin vähän ihmettelen kaveriasikin, että alistuu moiseen... No, taustojahan en tiedä.
Samaa mieltä, pidätte likkojen illan sitte. Itte ajattelisin, että ei sitten #&%?$!*, pidä tunkkis! Kyllä tulevalla vaimolla pitäis jotain sananvaltaa olla, että voi voi, jos sun kaveris ei sulle mitään järkänny, mun kaverit kuitenkin järkkäs, että ei kun moro.

Ihme juttu. hö. :/
 
Mä keksin kaksi vaihtoehtoa:

1. Pidätte polttarit keskenänne ja morsio tulee jos tulee.
2. Kutsutte miehen mukaan, tuskin lähtee mukaan tyttöjen iltaan mutta voisi rauhoittua ja laskea morsiammen menemään.

Ei kyllä lupaa kovin auvoista avioliittoa...
 
jösses mikä mies,ja vaimoki vain alistuu kohtaloonsa :\| ...mie ainakin sanoisin mun ukolle,et sori,mut kerta tämä on nyt suunniteltu valmiiks jo aikoja sitten,ja kerran elämässä ne polttarit vaan on(toivottavasti ;) ),niin soromnoo!!pidähän äijä hauskaa!
 
kotäityli
juu eli tää vkoloppu on varattu noin kk sitte ja mies silloin jo tietoinen.
noh tässä kävi nyt silleen. morsian soittaa ei tulkaa hakemaan et mies varmaan sitte päästää, mentiin, mut mies ei päästänyt, saatiin houkuteltua kumminkin morsian mukaan, et ei se mies kauan mökötä. kerettiin kylälle niin tulee viesti "et voit saman tien sitten perua häät" :eek: :headwall:
no morsian heti soittamaan et tulen kotiin tottakai \|O :eek:
no saatiin silleen sitte kompromissi aikaan et saunotaan morsiamen kotitilan rantasaunalla ja mies sitte siellä päärakenuksella. kerettiin vähän aikaa siel rannalla olemaan niin ukon piti tulla sitte sinne kyttäämään, sillo palo mulla hiha ja sanoin et mä ainakin lähen nyt kotiin, koska ei voi mitään sanoe eikä tehä morsiuustaikoja kun mies koko ajan kyttää :snotty:
koitettiin puhua järkee morsiamelle et mitä teijän elämästä tulee jos tilanne jo nyt tämä, mut ei. Mä olen ainakin nyt laittanut meijän ns "ystävyyden" katkolle en ainostaan tämän polttari homman takia vaan myös tässä on muitakin ystävyyteen liittyvää esim valehtelua hänen osalta. nyt riitti mulle mä en jaksa enää olla hänen ystävänsä. \|O
tulipa pitkä sepustus, mut siinä ilta noin pääpiirettäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:37 kotäityli kirjoitti:
juu eli tää vkoloppu on varattu noin kk sitte ja mies silloin jo tietoinen.
noh tässä kävi nyt silleen. morsian soittaa ei tulkaa hakemaan et mies varmaan sitte päästää, mentiin, mut mies ei päästänyt, saatiin houkuteltua kumminkin morsian mukaan, et ei se mies kauan mökötä. kerettiin kylälle niin tulee viesti "et voit saman tien sitten perua häät" :eek: :headwall:
no morsian heti soittamaan et tulen kotiin tottakai \|O :eek:
no saatiin silleen sitte kompromissi aikaan et saunotaan morsiamen kotitilan rantasaunalla ja mies sitte siellä päärakenuksella. kerettiin vähän aikaa siel rannalla olemaan niin ukon piti tulla sitte sinne kyttäämään, sillo palo mulla hiha ja sanoin et mä ainakin lähen nyt kotiin, koska ei voi mitään sanoe eikä tehä morsiuustaikoja kun mies koko ajan kyttää :snotty:
koitettiin puhua järkee morsiamelle et mitä teijän elämästä tulee jos tilanne jo nyt tämä, mut ei. Mä olen ainakin nyt laittanut meijän ns "ystävyyden" katkolle en ainostaan tämän polttari homman takia vaan myös tässä on muitakin ystävyyteen liittyvää esim valehtelua hänen osalta. nyt riitti mulle mä en jaksa enää olla hänen ystävänsä. \|O
tulipa pitkä sepustus, mut siinä ilta noin pääpiirettäin.
ohhoh..kyllä tosiaan kannattas miettiä uudemman kerran sitä naimisiin menoa jos elämä on nyt jo tuollasta...
 
No miksi teidän väenvängällä piti järkätä niitä polttareita.Ne on yleensä kauheita tilanteita morsmaikulle ja sulholle.Kaverit pistää tekemään kaikee hulluu joka ei välttämättä ole edes soveliasta!
Miettikääpä!
Fiksu mies tällä tulevalla morskulla ku ei halua jaka emäntäänsä =)
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:48 pelottava pontso kirjoitti:
Ohhoh :eek:

Onkos he kauankii jo olleet yhessä? Nytkö vasta häiden alla tommoseksi mies rupes vai onko aina ollut tuommoinen?

Toivottavasti morsian miettisi vielä naimisiin menoa.
ovat tunteneet kaveri pohjalta jotain 7 vuotta, mut yhessä olleet alle vuoden. olen koittanut sanoa et miettis vielä, mut ei hän kuuntele.
mies aikasemmin yhes naisen kanssa jonka kanssa heillä 3 tai 4 lasta. ite mies silloin juoksi vieraissa minkä kerkes, nyt kumminkin vieraissa juoksu loppunut (?) et oisko et ite aikasemmin niin paljon pettänyt ettei voi sitte ite luottaa? tiiä häntä. mua alkaa vaan tää homma jo tulemaan korvista ulos. ja eipä tää ollut eka ohari, joten olenko väärin tehnyt ja laittanut välit poikki? :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:37 kotäityli kirjoitti:
juu eli tää vkoloppu on varattu noin kk sitte ja mies silloin jo tietoinen.
noh tässä kävi nyt silleen. morsian soittaa ei tulkaa hakemaan et mies varmaan sitte päästää, mentiin, mut mies ei päästänyt, saatiin houkuteltua kumminkin morsian mukaan, et ei se mies kauan mökötä. kerettiin kylälle niin tulee viesti "et voit saman tien sitten perua häät" :eek: :headwall:
no morsian heti soittamaan et tulen kotiin tottakai \|O :eek:
no saatiin silleen sitte kompromissi aikaan et saunotaan morsiamen kotitilan rantasaunalla ja mies sitte siellä päärakenuksella. kerettiin vähän aikaa siel rannalla olemaan niin ukon piti tulla sitte sinne kyttäämään, sillo palo mulla hiha ja sanoin et mä ainakin lähen nyt kotiin, koska ei voi mitään sanoe eikä tehä morsiuustaikoja kun mies koko ajan kyttää :snotty:
koitettiin puhua järkee morsiamelle et mitä teijän elämästä tulee jos tilanne jo nyt tämä, mut ei. Mä olen ainakin nyt laittanut meijän ns "ystävyyden" katkolle en ainostaan tämän polttari homman takia vaan myös tässä on muitakin ystävyyteen liittyvää esim valehtelua hänen osalta. nyt riitti mulle mä en jaksa enää olla hänen ystävänsä. \|O
tulipa pitkä sepustus, mut siinä ilta noin pääpiirettäin.
Olipa järkevää, laittaa ystävyys katkolle kun toinen sitä eniten tarvitsee. Kun rakkaus saa pauloihin niin järki ei toimi. Tosi ystävä kestää tämän ja pysyy lähettyvillä odottamassa, kunnes toinen palaa järkiinsä.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:50 meikä kirjoitti:
No miksi teidän väenvängällä piti järkätä niitä polttareita.Ne on yleensä kauheita tilanteita morsmaikulle ja sulholle.Kaverit pistää tekemään kaikee hulluu joka ei välttämättä ole edes soveliasta!
Miettikääpä!
Fiksu mies tällä tulevalla morskulla ku ei halua jaka emäntäänsä =)
kun häneltä iteltään kysyttiin, ei olla väenvängellä järjestetty yhtään mitään. tästä ainakin opin nyt sen etten ikinää enää järjestä kenellekään yhtään mitään. sen verran olen tunteja ja rahaa uhrannut ja p*skat sain \|O
 
No huh huh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:50 meikä kirjoitti:
No miksi teidän väenvängällä piti järkätä niitä polttareita.Ne on yleensä kauheita tilanteita morsmaikulle ja sulholle.Kaverit pistää tekemään kaikee hulluu joka ei välttämättä ole edes soveliasta!
Miettikääpä!
Fiksu mies tällä tulevalla morskulla ku ei halua jaka emäntäänsä =)
Kyllä mulla ainaski oli todella mukavat polttarit - onko sulla sitte kenties kavereissa vähän vikaa jos pistävät tekemään jotain mikä ei ole soveliasta??

Mun mielestä kuulostaa ko. äijä olevan todellaki fiksun vastakohta.. Niin joo, eihän sitä tartte kavereiden kanssa mitään tapaamisia olla ku onhan morsmaikulla hänet? Ei jesus.. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:52 kotäityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:48 pelottava pontso kirjoitti:
Ohhoh :eek:

Onkos he kauankii jo olleet yhessä? Nytkö vasta häiden alla tommoseksi mies rupes vai onko aina ollut tuommoinen?

Toivottavasti morsian miettisi vielä naimisiin menoa.
ovat tunteneet kaveri pohjalta jotain 7 vuotta, mut yhessä olleet alle vuoden. olen koittanut sanoa et miettis vielä, mut ei hän kuuntele.
mies aikasemmin yhes naisen kanssa jonka kanssa heillä 3 tai 4 lasta. ite mies silloin juoksi vieraissa minkä kerkes, nyt kumminkin vieraissa juoksu loppunut (?) et oisko et ite aikasemmin niin paljon pettänyt ettei voi sitte ite luottaa? tiiä häntä. mua alkaa vaan tää homma jo tulemaan korvista ulos. ja eipä tää ollut eka ohari, joten olenko väärin tehnyt ja laittanut välit poikki? :kieh:
Toi vois muute olla ihan tottakin!
Ja mistä sitten tietää juokseeko vieläkin, mikä sitten entisestään lisää tuota omistushalua ja luottamuspulaa.
Aika nopeesti naimisiin kuitenkin.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:37 kotäityli kirjoitti:
juu eli tää vkoloppu on varattu noin kk sitte ja mies silloin jo tietoinen.
noh tässä kävi nyt silleen. morsian soittaa ei tulkaa hakemaan et mies varmaan sitte päästää, mentiin, mut mies ei päästänyt, saatiin houkuteltua kumminkin morsian mukaan, et ei se mies kauan mökötä. kerettiin kylälle niin tulee viesti "et voit saman tien sitten perua häät" :eek: :headwall:
no morsian heti soittamaan et tulen kotiin tottakai \|O :eek:
no saatiin silleen sitte kompromissi aikaan et saunotaan morsiamen kotitilan rantasaunalla ja mies sitte siellä päärakenuksella. kerettiin vähän aikaa siel rannalla olemaan niin ukon piti tulla sitte sinne kyttäämään, sillo palo mulla hiha ja sanoin et mä ainakin lähen nyt kotiin, koska ei voi mitään sanoe eikä tehä morsiuustaikoja kun mies koko ajan kyttää :snotty:
koitettiin puhua järkee morsiamelle et mitä teijän elämästä tulee jos tilanne jo nyt tämä, mut ei. Mä olen ainakin nyt laittanut meijän ns "ystävyyden" katkolle en ainostaan tämän polttari homman takia vaan myös tässä on muitakin ystävyyteen liittyvää esim valehtelua hänen osalta. nyt riitti mulle mä en jaksa enää olla hänen ystävänsä. \|O
tulipa pitkä sepustus, mut siinä ilta noin pääpiirettäin.
Olipa järkevää, laittaa ystävyys katkolle kun toinen sitä eniten tarvitsee. Kun rakkaus saa pauloihin niin järki ei toimi. Tosi ystävä kestää tämän ja pysyy lähettyvillä odottamassa, kunnes toinen palaa järkiinsä.
turha sun on mulle tulla sanomaan ettenko ole ollut tosi ystävänä, mut jokin raja sentään. sä et tiiä kaikkee meijän välisestä ystävyyssuhteesta, tämä oli yksi hänen "tekemisistä" ohareista ei ollut ainut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:50 meikä kirjoitti:
No miksi teidän väenvängällä piti järkätä niitä polttareita.Ne on yleensä kauheita tilanteita morsmaikulle ja sulholle.Kaverit pistää tekemään kaikee hulluu joka ei välttämättä ole edes soveliasta!
Miettikääpä!
Fiksu mies tällä tulevalla morskulla ku ei halua jaka emäntäänsä =)
tässä tapauksessa tais olla kuitenkin kyse vaan tyttöjen saunaillasta ja siksi ihmettelenkin miehen käytöstä.
En itsekään sellasia polttareita ymmärrä jossa ideana on viettää viimeistä "sinkku iltaa"ja on strippareita sun muita, niistä ei varmasti seuraa muuta kun ongelmia.
 
No sen verran minäkin kommentoin että jos on aiemmin ollut aviossa ja pettänyt jatkuvasti lastensa äitiä niin tuskin on kujeet siittä muuttuneet. Sellaiset joilla ei ole itsellään puhtaat jauhot pussissa epäilevät toisia. Yhtään en ihmettelisi jos häiden jälkeen kävisi ilmi että mies on pettänyt ystävääsi.

Ystävyys on kahden ihmisen välillä olevaa kaksisuuntaista, ei siis sellaista että toinen käyttää toista vain likasankona silloin kun itsellä on vaikeaa ja haluaa kuuntelijaa. Ystävyyttä ei voi laittaa hyllylle ja ottaa sieltä kun haluaa. Todennäköisesti et menettänyt mitään arvokasta jos hänen ystävyys loppui.

Ystävä on myös sellainen ettei välttämättä tarvitse joka päivä olla tekemisissä mutta jolle voi aina puhua omista asioista ja kuunnella silloin kun toisella on sanottavaa. Minulla on tällainen ystävä ja meidän ystävyys on kestänyt sen että muut ovat olleet mustasukkaisia koska tämä ystäväni on mies.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:50 meikä kirjoitti:
No miksi teidän väenvängällä piti järkätä niitä polttareita.Ne on yleensä kauheita tilanteita morsmaikulle ja sulholle.Kaverit pistää tekemään kaikee hulluu joka ei välttämättä ole edes soveliasta!
Miettikääpä!
Fiksu mies tällä tulevalla morskulla ku ei halua jaka emäntäänsä =)
No eihän tässä ollut kyse mistään nolaamisista sun muista väenvängällä järjestetystä, vaan sauna- ja baari-illasta, jos oikein käsitin. Eikös sitä tehdä tyttöporukalla muutenkin, kuin polttarien yhteydessä? Eihän hän pääse koskaan sellaisiin muutenkaan, jos ei edes polttariensa merkeissä.
 
kotäityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:01 Peppari kirjoitti:
No sen verran minäkin kommentoin että jos on aiemmin ollut aviossa ja pettänyt jatkuvasti lastensa äitiä niin tuskin on kujeet siittä muuttuneet. Sellaiset joilla ei ole itsellään puhtaat jauhot pussissa epäilevät toisia. Yhtään en ihmettelisi jos häiden jälkeen kävisi ilmi että mies on pettänyt ystävääsi.

Ystävyys on kahden ihmisen välillä olevaa kaksisuuntaista, ei siis sellaista että toinen käyttää toista vain likasankona silloin kun itsellä on vaikeaa ja haluaa kuuntelijaa. Ystävyyttä ei voi laittaa hyllylle ja ottaa sieltä kun haluaa. Todennäköisesti et menettänyt mitään arvokasta jos hänen ystävyys loppui.

Ystävä on myös sellainen ettei välttämättä tarvitse joka päivä olla tekemisissä mutta jolle voi aina puhua omista asioista ja kuunnella silloin kun toisella on sanottavaa. Minulla on tällainen ystävä ja meidän ystävyys on kestänyt sen että muut ovat olleet mustasukkaisia koska tämä ystäväni on mies.
Niin en mielestäni menetä kovinkaan paljoa, olen hänen ystävänsä milloin hänelle sopii. suututtaa vaan niin paljon, koska tehtiin paljon töitä näitten polttareitten eteen. mut jos hän ei voi sitä arvostaa niin ei sitte
 

Yhteistyössä