Voi yhden kerran... Onks meitin juhlat jo pilalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
eiks se lentokenttävieras voi tulla taksilla? Tai joku muu häntä hakea..

Ei, kun siis kyseessä on meidän oma, toinen tyttömme, joka palaa lomamatkalta. Ikää 9v, ja hänet luovutetaan vaan henkilölle,joka lukee etukäteen tehdyissä papereissa... Eli mulle.

ai, ok.

Ei, kun siis kyseessä on meidän oma, toinen tyttömme, joka palaa lomamatkalta. Ikää 9v, ja hänet luovutetaan vaan henkilölle,joka lukee etukäteen tehdyissä papereissa... Eli mulle.

Se muuttaakin asian.

Uups, no sitten onkin hankala homma! Sitä ennen sitten teet kakut valmiiksi jossain välissä, joku muu hoitaa lapsia! Yöllä et tee mitään, tai juhlat menee pieleen kun oot väsyny niin ei organisointikyky toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja mira:
eiks miehes voi edellisenä iltana hoitaa sen kentältä haun niin sä voit pysyä kotihommissa?

Vastasin tähän jo osittain, että etukäteen ennen tytön lomallelähtöä tehtiin paperit "lappu kaulassa matkustavalle" lapselle ja hakijaksi merkittiin minut. Mie silloin kuvittelin, että haku ois ollut pe - la yö, mutta ei olekkaan.

Sen lisäksi mies kyllä lähtee mukaan lentokentälle silloin yöllä, kun meidän on muutenkin mentävä sinne kahdella autolla...toinen auto jätetään sit sinne parkkiin, että silloin sunnuntaina saapuvat sukulaiset pääsevät sillä sit tulemaan sieltä tänne, ilman että kenenkään tarvii juhlista lähteä heitä vielä hakemaan.

Onko nää ekat juhlat kun järjestät? Anteeks vaan mutta kuullostaa vähän älyttömältä.

Minä olen vuosikaudet tehnyt kaikki valmiiksi jo edellisenä päivänä. Ei siinä mikään nahjistu mihinkään.
Salaattia ei kannata tosin laittaa voileipäkakun reunustalle ennen kuin hetkeä ennen tarjoilua.
Muut kyllä pysyy kunnollisena, samoin täytekakut,salaatit ja muut.

Alkuperäinen kirjoittaja mira:
eiks miehes voi edellisenä iltana hoitaa sen kentältä haun niin sä voit pysyä kotihommissa?

Vastasin tähän jo osittain, että etukäteen ennen tytön lomallelähtöä tehtiin paperit "lappu kaulassa matkustavalle" lapselle ja hakijaksi merkittiin minut. Mie silloin kuvittelin, että haku ois ollut pe - la yö, mutta ei olekkaan.

Sen lisäksi mies kyllä lähtee mukaan lentokentälle silloin yöllä, kun meidän on muutenkin mentävä sinne kahdella autolla...toinen auto jätetään sit sinne parkkiin, että silloin sunnuntaina saapuvat sukulaiset pääsevät sillä sit tulemaan sieltä tänne, ilman että kenenkään tarvii juhlista lähteä heitä vielä hakemaan.

Tähän kuule ehdottomasti sellainen vastaus, että sukulaiset saavat kyllä tulla taksilla. Rajansa nyt teidän repeämiselläkin...

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Onko nää ekat juhlat kun järjestät? Anteeks vaan mutta kuullostaa vähän älyttömältä.

Minä olen vuosikaudet tehnyt kaikki valmiiksi jo edellisenä päivänä. Ei siinä mikään nahjistu mihinkään.
Salaattia ei kannata tosin laittaa voileipäkakun reunustalle ennen kuin hetkeä ennen tarjoilua.

No ei oo ekat, eikä vikatkaan...
Sitähän mie tässä koitin siis kysyä, että voiko nuo kakut laittaa valmiiksi sen lauantain aikana?(Aamulla hyydykekakut hyytymään, ja illasta koristelu.)

Salaatti on tarjolla kokonaan erillisessä kulhossa, että jos sen joku sit laittais valmiiksi kirkon aikana...kun pilkkoo ainekset pikkukuppoihin vaikka valmiiksi, niin se varmaan ois ok?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

No ei oo ekat, eikä vikatkaan...
Sitähän mie tässä koitin siis kysyä, että voiko nuo kakut laittaa valmiiksi sen lauantain aikana?(Aamulla hyydykekakut hyytymään, ja illasta koristelu.)

Salaatti on tarjolla kokonaan erillisessä kulhossa, että jos sen joku sit laittais valmiiksi kirkon aikana...kun pilkkoo ainekset pikkukuppoihin vaikka valmiiksi, niin se varmaan ois ok?

käy hyvin, kunhan itse salaatinlehdet repii tai pilkkoo sitten vasta aamulla.

Sä pystyt kyllä lentoyhtiöön muuttamaan vielä hakijaa.
Muutenkin kannattaa ilmoittaa enemmän kuin yksi; aina voi tulla joku este...
Noin niinku vastaisuuden varalle... :)

Teet kaikki illalla valmiiksi paitsi koristeltut ja salaatin, aamulla ajoissa ylös,mies on lasten kanssa ja sinä teet salaatin ja muut jutut,voisko tän tytön laittaa taksilla kirkkoon?voisko mies pikkuväen kanssa viiä hänet sinne? ja sulla ois siinä sit aikaa laitella..ennenku ite meet.? ja tarviiko sinne kirkkoon isompien mukaan lähteä? laita ne tekemään sillä välin se salaatti?

hyytelokakut voi ihan hyvin tehdä valmiiksi ja pakastaa, ne ei mene miksikään. Meillä myös rippijuhat sunnuntaina, teen kaiken valmiiksi lauantaina. Tuo oli hyvä tieto ettei salaattia voi laittaa ed iltana voileipäkakun reunalle, siispä keksin reunoille jotain muuta.

Yhteistyössä